New Yorker îşi stabileşte la Cluj sediul din România

New Yorker îşi stabileşte la Cluj sediul din România
“Ne-am decis să ne facem sediul central în Cluj-Napoca pentru că aici avem o piaţă în extindere. Clujul este un oraş foarte important pentru noi şi nu trebuie să ne deschidem sediul obligatoriu în capitala unei ţări. Suntem mulţumiţi de activitatea din Polus Center şi ne gândim să ne extindem la Cluj”, a declarat pentru ZIUA de Cluj Bogdan Bozdog, director de dezvoltare la New Yorker.

 

 Potrivit conducerii EuroTrend, dezvoltatorul Cluj City Center, spaţiul pe care îl va ocupa New Yorker în imobilul de birouri este de 150 mp. “Gradul de ocupare a ajuns la 75% şi credem că în următoarele două luni se vor ocupa toate spaţiile”, a declarat Răzvan Ţărmure, director general EuroTrend. Locaţia pentru al doilea New Yorker, după cel din Polus Center, ar putea fi atât un spaţiu stradal, cât şi un centru comercial.

“Vrem un al doilea magazin la Cluj, dar încă nu am decis unde. Planurile acestea sunt pe termen mediu”, a precizat Bozdog. “Avem planuri să mai deschidem un magazin, iar în prezent suntem în negocieri pentru un spaţiu într-un viitor centru comercial. Credem că piaţa Clujului este suficient de mare pentru două sau chiar trei unităţi”, a declarat Michael Foersterling, director New Yorker pentru România, cu ocazia deschiderii unităţii din Polus.

New Yorker a intrat în România prin deschiderea, concomitent, a două magazine: cel de la Cluj şi încă unul într-un centru comercial în Sibiu. Magazinul din cadrul complexului comercial din Floreşti ocupă 1.450 mp, suprafaţa de vânzare fiind de 1.250 mp.

“Suprafaţa ideală pentru viitoarele noastre magazine este de 800-1.000 mp”, a spus Foersterling. Primul magazin New Yorker s-a deschis în 1971 în Germania, iar de atunci alte 578 de magazine au fost deschise în Europa. Lanţul german de magazine include cinci mărci: Amisu, Fishbone Sister, Fishbone, Smog şi Censored.

Comenteaza