RMB inaugurează a doua investiţie pe timp de criză
- 18 Mai 2025, 02:00
- Ascultă știrea

Luna trecută, clujenii au preluat afacerea cu autovehicule din Bihor a societăţii Casa Auto Oradea. Noul complex auto RMB este amplasat în localitatea Sânnicoară din comuna Apahida şi va fi destinat mărcilor Hyundai şi Ford. Planul de dezvoltare pe termen scurt şi mediu a companiei cuprinde extinderea reţelei de showroomuri şi de service-uri, potrivit RMB.
“Criza este un detergent care curăţă de impurităţi firmele şi mediul economic. O firmă serioasă investeşte în vreme de recesiune”, a declarat Ioan Rus, administrator al RMB Inter-Auto. Acesta a apreciat că recesiunea economică reprezintă o oportunitate pentru cei care au curajul să construiască proiecte pe termen lung. “Zona Someşeni-Apahida este al doilea pol auto al Clujului, după Calea Turzii, iar prezenţa celor două şosele de centură reprezintă un atu important”, apreciază Ancuţa Abrudan, director de comunicare la RMB.
Rus a preluat prin intermediul RMB societatea Casa Auto, posesoare a patru showroomuri în Oradea. “Vom asigura acolo vânzările şi service-ul pentru patru mărci: Mercedes, Ford, Hyundai şi Land Rover, iar treptat vom extinde portofoliul. Am preluat şi cei 50 de angajaţi”, a precizat Abrudan.
Centrul auto din Oradea are ca activitate vânzarea de autoturisme şi autoutilitare noi, serviciile postvânzări: atelier mecanică, electrică şi tinichigerie, servicii de finanţare şi constatări daune auto, prin intermediul partenerilor. RMB este reprezentant zonal pentru opt dintre cele mai importante mărci de pe piaţa auto: Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Dodge, Smart, Mitsubishi, Ford şi Hyundai. RMB are acum 236 de angajaţi. Conducerea companiei estimează pentru 2010 o cifră de afaceri de 30 de milioane de euro.