Abonamentele de hârtie pentru autobuz, înlocuite cu cele electronice la Cluj

Abonamentele de hârtie pentru autobuz, înlocuite cu cele electronice la Cluj

Proiectul „Modernizarea si extinderea sistemului public de transport in comun in Zona Metropolitana Cluj – etapa I”, implementat de Primaria Municipiului Cluj-Napoca, are ca obiectiv modernizarea statiilor pentru transportul public in comun din municipiul Cluj-Napoca si introducerea unui sistem automat de vanzare, validare si control al legitimatiilor de calatorie, bazat pe tehnologia contactless si informatia electronica. Conform prevederilor proiectului, toate abonamentele de hartie vor fi inlocuite cu abonamente electronice in maxim 5 ani de la implementare.

Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A.  anunta ca pana in luna iulie 2020 toate abonamentele de hartie vor fi  inlocuite cu abonamente electronice incarcate pe  cardul de calatorie ConnectCluj, pentru liniile de transport din Cluj-Napoca.

Pentru informarea calatorilor privind utilizarea sistemului de ticketing am publicat informatiile si instructiunile de utilizare atat  pe automatele din statii cat si pe site-ul nostru www.ctpcj.ro , sectiunea TICKETING.

Invitam calatorii la Centrele de vanzare carduri, accesibile locuitorilor din toate cartierele, pentru a-si achizitiona din timp cardul de transport nominal si abonamentul dorit.

Abonamente electronice de transport în comun la Cluj

Proiectul „Modernizarea si extinderea sistemului public de transport in comun in Zona Metropolitana Cluj – etapa I”, implementat de Primaria Municipiului Cluj-Napoca, are ca obiectiv modernizarea statiilor pentru transportul public in comun din municipiul Cluj-Napoca si introducerea unui sistem automat de vanzare, validare si control al legitimatiilor de calatorie, in vederea cresterii mobilitatii urbane a populatiei si imbunatatirea calitatii serviciilor de transport asigurate calatorilor, cu impact asupra dezvoltarii de ansamblu a orasului.

 

S-au modernizat 87 de statii de transport public din Municipiul Cluj-Napoca, prin construirea a 94 de copertine (zone de asteptare) dotate cu bancute, cosuri de gunoi, sistem de iluminat public,  74 de panouri de informare calatori, 61 de automate de eliberare a legitimatiilor de calatorie si 136 de validatoare de statie.

 

Au fost infiintate 7 Centre de vanzare cu operator uman, iar ulterior numarul acestora a fost suplimentat acoperind toate zonele mai des frecventate de calatori.

 

Pentru a asigura un nivel de confort ridicat la validare, in mijloacele de transport au fost instalate validatoare de carduri  la fiecare usa, iar in zonele aglomerate au fost amplasate validatoare si in statii.  Validatoarele din statii pot fi utilizate pentru validarea si pentru consultarea cardurilor oferind informatii despre abonamentele disponibile pe card, ultima validare sau timpul ramas disponibil din biletul de timp.

 

Utilizand cardul de transport calatorii beneficiaza de avantajele abonamentelor si biletelor electronice, dintre care amintim:

- Accesul non-stop la 61 de automate amplasate in statii, pentru achizitionarea abonamentelor si biletelor electronice. Modalitati diverse de plata utilizand bancnote, monede si cardul bancar.

- Biletul de 30 de minute da posibilitatea utilizarii mai multor mijloace de transport pana la destinatie, la acelasi pret cu biletul de hartie de 1 calatorie.

- Abonamentele valabile pe toate liniile, cu numar de calatorii incluse, asigura mobilitate ridicata.

- Validarea rapida a cardului, atat in statie cat si in mijloacele de transport.

- Consultarea rapida a cardului la validatoarele din statie.

- Recuperarea abonamentului valabil, in cazul pierderii cardului.

- Call-Center pentru Clienti, disponibil non-stop, pentru identificarea si rezolvarea tuturor solicitarilor.

- Accesul la informatii on-line pe site-ul www.ctpcj.ro .

 

Modernizarea statiilor de transport si implementarea sistemului automat de vanzare, validare si control vizeaza cresterea confortului calatorilor si influentarea comportamentului viitor in materie de mobilitate in vederea utilizarii intensive a  sistemului de transport public.

Etichete
Comenteaza