Comunicare de 10.000 de euro pe an pentru Cluj-Napoca- Capitală Culturală Europeană

Comunicare de 10.000 de euro pe an pentru Cluj-Napoca- Capitală Culturală Europeană
Strategia de comunicare pe un an pentru proiectul Cluj-Napoca-Capitală Culturală Europeană face 10.000 de euro. Banii nu vor fi plătiţi efectiv, a declarat pentru ZIUA de CLUJ, Florin Moroşanu, directorul asociaţiei care se ocupă de pregătirea candidaturii.

Aceasta deoarece agenţia Vitrina Advertising a devenit partener strategic de comunicare al Asociaţiei, iar cei 10.000 de euro reprezintă asistenţa gratuită pe care aceştia o vor oferi pentru promovarea proiectului.

Agenţia de publicitate Vitrina Advertising a anunţat luni că a devenit partener strategic al Asociaţiei Cluj-Napoca 2020 - Capitală Culturală Europeană. Potrivit unui comunicat de presă remis de aceasta, în calitate de partener strategic, Vitrina va oferi consiliere şi suport în implementarea strategiei de comunicare. „Evaluez la minimum 10.000 de euro sponsorizarea pe care agenţia o va aduce în primul an de parteneriat strategic", a explicat managerul agenţiei, Mihaela Rus.

„Cei 10.000 de euro înseamnă implicarea pe un an de zile a omenilor de la Vitrina în comunicarea necesară în cadrul proiectului Cluj-Napoca-Capitală Culturală Europeană. Nu se oferă spaţii publicitare sau alte facilităţi, doar asistenţă. În următoarea perioadă vom lansa o întâlnire cu agenţii de publicitate din Cluj pentru a pune la punct o serie de focus grupuri pe categorii sociale în urma cărora să rezulte un caiet de sarcini al proiectului", a explicat pentru ZIUA de CLUJ Florin Moroşanu, directorul Asociaţiei Cluj-Napoca 2020- Capitală Culturală Europeană. Acesta a declarat că în februarie martie vor fi organizate respectivele focus grupuri. „După ce vom avea rezultatul şi se va prefigura caietul de sarcini al proiectului vom lansa un concurs de idei cu un premiu. Nu pot să avansez încă suma. Va fi premiat cel care va veni cu cea mai bună idee de prezentare a candidaturii care se va plia pe cerinţele din caietul de sarcini", a mai spus Moroşanu. Asociaţia pe care o conduce mai are ca parteneri strategici companiile Ursus Breweries şi Terapia Ranbaxy care au oferit deja sponsorizări de aproape 90.000 de euro. 

 

Comenteaza