Consiliul Judeţean îşi cumpără mobilier pentru noul sediu
- Scris de Cosmina Fernoaga
- 18 Noi 2010, 22:41
- Administraţie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Ca să-şi mute activitatea în noua clădire de cinci etaje de pe Calea Dorobanţilor, Consiliul Judeţean (CJ) Cluj are nevoie de mobilier şi de echipament tehnic. Preşedintele Alin Tişe a declarat că va fi organizată o licitaţie pentru achiziţia bunurilor necesare. Având în vedere etapele procedurii de licitaţie, Tişe estimează că administraţia judeţeană se va putea muta în noul spaţiu abia spre finele lunii februarie 2011.
Clădirea de pe Calea Dorobanţilor, din vecinătatea Bibliotecii Judeţene “O. Goga”, a fost preluată de CJ din patrimoniul Ministerului Finanţelor. Iniţial, imobilul a fost construit pentru Direcţia Regională Vamală, dar sediul instituţiei a fost mutat la Oradea, astfel că administraţia judeţeană a avut cale liberă pentru a-l prelua. “Până în prezent, noi am împărţit acelaşi spaţiu cu Prefectura, clădirea Palatului Administrativ (de lângă Hotel Victoria - n. red.). Niciodată nu a fost loc suficient pentru toată lumea. Sper că, după ce ne vom muta, această problemă se va rezolva, pentru că în noua clădire pe care am preluat-o de la Finanţe avem peste 100 de birouri”, a declarat preşedintele CJ, Alin Tişe.
Liderul administraţiei judeţene a mai adăugat că spaţiul va asigura toate facilităţile, inclusiv locuri de parcare suficiente pentru angajaţii instituţiei şi pentru consilierii judeţeni. “Vom avea o sală mare de şedinţe pentru plenul CJ, cu peste 40 de locuri. Vom avea o sală mai mică, pentru şedinţe interne, pentru conferinţe de presă. Vom avea un spaţiu amenajat şi pentru întâlnirile cu oficialităţi”, a spus Tişe.
Pentru amenajarea clădirii este necesară organizarea unei licitaţii publice, în vederea achiziţionării de mobilier şi echipament tehnic. “Lucrăm acum la caietul de sarcini şi sper să anunţăm licitaţia în cel mai scurt timp. Anunţul trebuie să stea în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice cam 40 de zile. Estimez că de abia pe la finele lunii februarie a anului viitor ne vom putea muta”, a apreciat Alin Tişe. La preluarea de către CJ, clădirea de pe Calea Dorobanţilor era finalizată în proporţie de 90%. Imobilul de cinci etaje are o suprafaţă desfăşurată de 3.596 mp şi a fost evaluat la 11,2 milioane de lei. Din această sumă, au fost executate lucrări în valoare totală de 10,8 milioane de lei din bugetul Ministerului Finanţelor, rămânând de executat, din bugetul CJ, lucrări de 760.000 de lei.
Liderul administraţiei judeţene a mai adăugat că spaţiul va asigura toate facilităţile, inclusiv locuri de parcare suficiente pentru angajaţii instituţiei şi pentru consilierii judeţeni. “Vom avea o sală mare de şedinţe pentru plenul CJ, cu peste 40 de locuri. Vom avea o sală mai mică, pentru şedinţe interne, pentru conferinţe de presă. Vom avea un spaţiu amenajat şi pentru întâlnirile cu oficialităţi”, a spus Tişe.
Pentru amenajarea clădirii este necesară organizarea unei licitaţii publice, în vederea achiziţionării de mobilier şi echipament tehnic. “Lucrăm acum la caietul de sarcini şi sper să anunţăm licitaţia în cel mai scurt timp. Anunţul trebuie să stea în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice cam 40 de zile. Estimez că de abia pe la finele lunii februarie a anului viitor ne vom putea muta”, a apreciat Alin Tişe. La preluarea de către CJ, clădirea de pe Calea Dorobanţilor era finalizată în proporţie de 90%. Imobilul de cinci etaje are o suprafaţă desfăşurată de 3.596 mp şi a fost evaluat la 11,2 milioane de lei. Din această sumă, au fost executate lucrări în valoare totală de 10,8 milioane de lei din bugetul Ministerului Finanţelor, rămânând de executat, din bugetul CJ, lucrări de 760.000 de lei.
DISTRIBUIE
Comenteaza