Taxe şi impozite online, din ianuarie la Cluj
- Scris de Mihai Prodan
- 08 Dec 2010, 16:45
- Administraţie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Clujenii îşi pot plăti taxele şi impozitele locale prin internet, de anul viitor, a anunţat astăzi primarul Sorin Apostu.
Pentru aceasta însă clujenii trebuie să se deplaseze la Centrul de Informare pentru cetăţeni, la serviciul Taxe şi Impozite din Piaţa Unirii sau la Primăriile de Cartier, unde pe baza unei cereri şi a buletinului primesc pe loc un cod de utilizator şi o parolă.
“Clujenii vor putea intra de acasă pe site-ul primăriei, la secţiunea taxe şi impozite, unde se autentifică. După autentificare, văd tot ceea ce au de plătit în materie de impozite şi taxe locale, acolo aleg ceea ce doresc să plătească, apoi apasă pe un buton de continuare şi intră în relaţie cu procesatorul de plăţi al băncii”, a explicat Apostu. Banca cu care Primăria a decis să implementeze sistemul de plăţi este Banca Transilvania. Contribuabilii nu plătesc niciun fel de comision, acesta este suportat însă de Primărie, în cuantum de 1,5% pentru cardurile Băncii Transilvania şi 2% pentru cardurile emise de alte bănci.
“Totuşi, este de precizat că, potrivit contractului, suma totală pe care o va plăti Primăria nu poate depăşi 15.000 de euro pentru tot anul 2011”, a declarat Apostu.
Sistemul de plăţi online va fi testat săptămâna viitoare şi va deveni funcţional în 3 ianuarie.
Între timp, însă, clujenii îşi pot obţine codurile de utilizator şi parolele, având în vedere că acestea se eliberează din 20 decembrie.
“Clujenii vor putea intra de acasă pe site-ul primăriei, la secţiunea taxe şi impozite, unde se autentifică. După autentificare, văd tot ceea ce au de plătit în materie de impozite şi taxe locale, acolo aleg ceea ce doresc să plătească, apoi apasă pe un buton de continuare şi intră în relaţie cu procesatorul de plăţi al băncii”, a explicat Apostu. Banca cu care Primăria a decis să implementeze sistemul de plăţi este Banca Transilvania. Contribuabilii nu plătesc niciun fel de comision, acesta este suportat însă de Primărie, în cuantum de 1,5% pentru cardurile Băncii Transilvania şi 2% pentru cardurile emise de alte bănci.
“Totuşi, este de precizat că, potrivit contractului, suma totală pe care o va plăti Primăria nu poate depăşi 15.000 de euro pentru tot anul 2011”, a declarat Apostu.
Sistemul de plăţi online va fi testat săptămâna viitoare şi va deveni funcţional în 3 ianuarie.
Între timp, însă, clujenii îşi pot obţine codurile de utilizator şi parolele, având în vedere că acestea se eliberează din 20 decembrie.
DISTRIBUIE
Comenteaza