Primăria pune taxe pe spargerea străzilor
- Scris de Cosmina Fernoaga
- 09 Dec 2010, 22:37
- Administraţie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
E.ON Gaz, Compania de Apă Someş, CFO Integrator sau oricare alt furnizor de utilităţi şi servicii vor avea obligaţia să plătească taxe ori de câte ori vor sparge străzile din Cluj-Napoca.
Consiliul Local Cluj va adopta o hotărâre în acest sens, care se va aplica de la 1 ianuarie. Pentru intervenţie la o stradă, firmele vor achita o taxă de 100 de lei. Dacă intervenţia va fi urmată de o alta pe aceeaşi arteră, taxa va fi de 200 de lei. Ulterior, ori de câte ori se va interveni pe strada respectivă, taxa va fi de 200 de lei.
Primarul Sorin Apostu a apreciat că veniturile municipalităţii vor creşte simţitor după ce va fi introdusă taxa pe spargerea drumurilor. “Anul acesta, de pildă, E.ON Gaz a avut peste 20 de intervenţii pe aceeaşi stradă. Ca atare, cred că, dacă am fi aplicat taxa aceasta mai din timp, acum am fi putut să construim în plus vreo 10 hale agroalimentare”, a precizat edilul.
Hotărârea privind introducerea taxei pe spargerea de drumuri va fi adoptată în şedinţa CL din 14 decembrie, urmând să intre în vigoare de la 1 ianuarie 2011. Astfel, pentru fiecare intervenţie, societăţile sau companiile vor avea obligaţia să achite câte 100 de lei. “Orice intervenţie în plus pe aceeaşi arteră, executată de aceeaşi societate, va costa câte 200 de lei. Cred că, în acest fel, toată lumea va deveni mult mai responsabilă, iar noi nu vom mai avea chiar atât de mult de pierdut”, a spus primarul Apostu. Această decizie vizează şi impunerea unei taxe de branşament şi racordare. “Ne-am gândit că este potrivit să impunem o taxă de 30 de lei pentru orice lucrare de branşament şi racordare la reţelele de utilităţi”, a adăugat edilul.
Primarul Sorin Apostu a apreciat că veniturile municipalităţii vor creşte simţitor după ce va fi introdusă taxa pe spargerea drumurilor. “Anul acesta, de pildă, E.ON Gaz a avut peste 20 de intervenţii pe aceeaşi stradă. Ca atare, cred că, dacă am fi aplicat taxa aceasta mai din timp, acum am fi putut să construim în plus vreo 10 hale agroalimentare”, a precizat edilul.
Hotărârea privind introducerea taxei pe spargerea de drumuri va fi adoptată în şedinţa CL din 14 decembrie, urmând să intre în vigoare de la 1 ianuarie 2011. Astfel, pentru fiecare intervenţie, societăţile sau companiile vor avea obligaţia să achite câte 100 de lei. “Orice intervenţie în plus pe aceeaşi arteră, executată de aceeaşi societate, va costa câte 200 de lei. Cred că, în acest fel, toată lumea va deveni mult mai responsabilă, iar noi nu vom mai avea chiar atât de mult de pierdut”, a spus primarul Apostu. Această decizie vizează şi impunerea unei taxe de branşament şi racordare. “Ne-am gândit că este potrivit să impunem o taxă de 30 de lei pentru orice lucrare de branşament şi racordare la reţelele de utilităţi”, a adăugat edilul.
DISTRIBUIE
Comenteaza