Regiile din subordinea CJ Cluj au rămas fără bani de sponsorizări şi publicitate
- Scris de Cosmina Fernoaga
- 27 Ian 2011, 18:10
- Administraţie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Consiliul Judeţean din Cluj a luat decizia, în şedinţa de astăzi, să reducă bugetele unor regii şi societăţi din cadrul instituţiei destinate publicităţii şi sponsorizărilor. Propunerea a venit din partea consilierului PSD Valentin Cuibus, care a fost de părere că în unele cazuri aceste bugete sunt mult prea mari, iar în acest moment aceşti bani ar putea fi folosiţi în alte direcţii, mai exact în investiţii.
Astfel, la societatea Tetarom SA bugetul de sponsorizări a fost complet anulat, iar cel pentru publicitate a fost redus la jumătate. Directorul Tetarom, Viorel Găvrea, a invocat faptul că societatea împlineşte zece ani şi ar avea nevoie de aceşti bani, dar plenul Consiliului Judeţean nu a ţinut cont de această solicitare. De asemenea, în acest caz s-a luat în discuţie faptul că, anul trecut, directorul Tetarom s-a angajat să facă un contract cu o societate internaţională de consultanţă care să promoveze activitatea parcurilor industriale în afara ţării şi să intermedieze aducerea posibili investitori. “Ce aţi mai făcut cu această societate, pe care spuneaţi că o veţi aduce din Austria? Aţi mai făcut contract cu ea, se vede vreun rezultat în ce priveşte atragerea de chiriaşi în parcurile industriale?”, a întrebat consilierul PDL Steluţa Racolţa. Directorul Tetarom a răspuns că nu are niciun contract încheiat cu o astfel de societate şi că singura publicitate s-a făcut pe site-ul citynews.ro şi în ziarul Mesagerul de Cluj.
De asemenea, CJ Cluj a decis să taie bugetele de publicitate şi de la Regia Autonomă a Drumurilor Judeţene. “Consider că 240 de milioane de lei la RADJ, care ştim cu ce situaţie se confruntă, este mult prea mult pentru sponsorizări”, a declarat consilierul judeţean Valentin Cuibus (PSD). Plenul a aprobat anularea bugetului, dar bugetul de publicitate a fost menţinut. În cazul Univers T, costurile de publicitate – 420 milioane de lei vechi – au fost păstrate, pe considerentul că societatea urmează să-şi relanseze spaţiile de cazare şi că are nevoie să se promoveze. În schimb, Univers T nu a avut alocate sume pentru sponsorizări.
Totodată, şi în cazul aeroportului internaţional din Cluj a fost menţinută suma pentru publicitate, pe considerentul că banii sunt necesari pentru promovare, în schimb în cazul Regiei Autonome de Administrare a Domeniului Public şi Privat s-a decis ca bugetul de publicitate şi sponsorizare – de 2.600 de lei – să fie tăiat şi să fie păstrate doar fondurile pentru publicitate, care sunt oricum “destul de mici”, conform consilierilor.
De asemenea, CJ Cluj a decis să taie bugetele de publicitate şi de la Regia Autonomă a Drumurilor Judeţene. “Consider că 240 de milioane de lei la RADJ, care ştim cu ce situaţie se confruntă, este mult prea mult pentru sponsorizări”, a declarat consilierul judeţean Valentin Cuibus (PSD). Plenul a aprobat anularea bugetului, dar bugetul de publicitate a fost menţinut. În cazul Univers T, costurile de publicitate – 420 milioane de lei vechi – au fost păstrate, pe considerentul că societatea urmează să-şi relanseze spaţiile de cazare şi că are nevoie să se promoveze. În schimb, Univers T nu a avut alocate sume pentru sponsorizări.
Totodată, şi în cazul aeroportului internaţional din Cluj a fost menţinută suma pentru publicitate, pe considerentul că banii sunt necesari pentru promovare, în schimb în cazul Regiei Autonome de Administrare a Domeniului Public şi Privat s-a decis ca bugetul de publicitate şi sponsorizare – de 2.600 de lei – să fie tăiat şi să fie păstrate doar fondurile pentru publicitate, care sunt oricum “destul de mici”, conform consilierilor.
DISTRIBUIE
Comenteaza