Peste 8.000 de euro pentru site-ul oraşului-comoară

Peste 8.000 de euro pentru site-ul oraşului-comoară
Patru societăţi au depus oferte la licitaţia pentru realizarea site-ului de promovare turistică a Clujului din cadrul proiectului european “La pas prin oraşul-comoară”. Este vorba despre Smile Media (43.140 de lei), Loading Media (42.896 de lei), ITC (48.900 de lei) şi Holisun (35.200 de lei).

"Site-ul de promovare turistică a fost inclus în proiect în momentul elaborării. Acum trebuie făcut. Între timp, noi ne-am îmbunătăţit şi site-ul propriu, dar şi comunicarea online cu cetăţenii, prin lansarea unor alte pagini web. Acestea presupun costuri mici, doar cele pentru cumpărarea domeniului. Problema iniţială de funcţionare a site-ului era legată de faptul că era administrat de o singură personă. Acum avem mai multe site-uri, două pentru parkingurile de cartier care ne-au garantat că cetăţenii din zonă primesc informaţii corecte direct de la sursă, administrate de Biroul mass-media, site-ul visitcluj.ro care e administrat de direcţia de turism şi site-ul dedicat evenimentului 10 pentru Cluj, administrat de biroul pentru cultură. Vom avem din toamnă şi o pagină dedicată investitorilor. Treptat, vom lega toate aceste pagini", a explicat purtătorul de cuvânt al primăriei, Oana Buzatu.

Aceasta este a doua licitaţie lansată în cadrul proiectului de către municipalitatea. În 10 mai a avut loc o altă procedură, pentru realizarea materialelor de promovare a municipiului, contract de care au fost interesate societăţile AMM Design, Espada Media, Tact şi Qual Media. Acestea au avut oferte între 275.000 de lei (Oual Media, cei care au realizat actualul site al primăriei) şi peste 417.000 de lei (AMM Design), ofertele fiind în evaluare. Câştigătorul licitaţiei va realiza 500 de cataloage, 40.000 de ghiduri, 80.000 de broşuri, 240.000 de pliante, 10.000 de cărţi poştale, 4.000 de fluturaşi, un film cu specific turistic, patru clipuri, cinci spoturi, dar şi alte materiale de promovare specifice. Proiectul vizează promovarea a patru categorii de produse turistice (ansamblul urban "Centrul istoric al municipiului Cluj-Napoca", muzeele din Cluj-Napoca, Grădina Botanică "Alexandru Borza" şi secţia în aer liber a Muzeului Etnografic al Transilvaniei), prin desfăşurarea de acţiuni de marketing pe internet, marketing direct, campanii publicitare, participarea la târguri de turism în ţară şi organizarea unui eveniment de promovare turistică. Valoarea totală a proiectului este de peste 838.000 de lei, iar valoarea nerambursabilă se ridică la peste 820.000 de lei. Durata de implementare este de doi ani.

 

Comenteaza