“Produs de Cluj” trece pentru prima dată graniţele judeţului

“Produs de Cluj” trece pentru prima dată graniţele judeţului
Bistriţa este noua locaţie a târgului “Produs de Cluj”, a anunţat preşedintele Consiliului Judeţean, Alin Tişe. Peste 100 de producători clujeni vor fi prezenţi astăzi la acest eveniment.

Consiliul Judeţean (CJ) Cluj, prin intermediul Asociaţiei Produs de Cluj, continuă seria de târguri pentru promovarea tradiţiilor şi mărcilor clujene. Dacă prima ediţie a târgului "Produs de Cluj" s-a desfăşurat în municipiul Cluj-Napoca, cea de-a doua ediţie se desfăşoară în municipiul Bistriţa. Preşedintele CJ, Alin Tişe, a precizat că scopul acestor târguri este de a prezenta produsele şi mărcile clujene peste tot în ţară şi chiar şi în străinătate.

Bistriţa este cea de-a doua locaţie a târgului "Produs de Cluj". Evenimentul va debuta astăzi şi va găzdui peste 100 de producători clujeni, de la cultivatori de castraveţi şi roşii, producători de lactate, carmangerie, băuturi de tradiţie, până la meşteri populari şi îndrăgiţi interpreţi de folclor. "Clujenii vor ajunge la vecinii lor din Bistriţa pentru a-şi prezenta cartea de vizită", a afirmat preşedintele CJ, Alin Tişe. Acesta a adăugat că cea de-a doua ediţie a acestui târg are ca scop atât promovarea valorilor tradiţionale ale judeţului Cluj, cât şi atragerea turiştilor. "Organizăm a doua ediţie a târgului cu convingerea că vom reuşi să arătăm tuturor cum munca susţinută şi dorinţa de a promova valorile tradiţionale pot susţine şi promova interesele unei comunităţi. Vom continua să aducem m[rcile de care suntem atât de mândri la poarta tuturor românilor. Prin cumpărarea de produse locale punem umărul la crearea de locuri de muncă, şi aşa vom avea mai mulţi bani pentru şcolile noastre, pentru spitale, drumuri, pentru promovarea turismului", a susţinut Alin Tişe.

La prima ediţie a târgului "Produs de Cluj", organizat în Cluj-Napoca în perioada 10-12 iunie, au fost prezenţi peste 30.000 de vizitatori, au estimat reprezentanţii CJ. "Producătorii au înregistrat vânzări substanţiale. S-au vândut 25 de tone de produse şi au fost distribuite 10.000 de tichete de tombolă", a menţionat Tişe. Pentru organizarea acestor eveniment, CJ a înfiinţat Asociaţia "Produs de Cluj", care este formată din trei compartimente - juridic, economic şi relaţii publice/organizări evenimente. Acestea sunt subordonate directorului, Ioana Moldovan, care, la rândul său, se subordonează Consiliului Director şi Adunării Generale a Asociaţilor. Asociaţi în cadrul acestei structuri sunt Consiliul Judeţean Cluj, care contribuie anual cu o cotizaţie de 500.000 de lei, Agro Transilvania SA şi Centrul Judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale Cluj, care vor contribui fiecare cu câte 10.000 de lei.

 

 

Comenteaza