Abonatul primăriei, Qual Media, din nou în cărţi pentru un contract

Abonatul primăriei, Qual Media, din nou în cărţi pentru un contract
După ce a mai câştigat două contracte cu primăria, Qual Media vrea să organizeze şi carnavalul medieval.

La licitaţia organizată în acest sens în cadrul proiectului european "La pas prin oraşul comoară" s-au depus două oferte, din partea Qual Media şi Total Shop Media.

Societăţile Qual Media şi Total Media Shop se bat să organizeze un eveniment complex în zona principalelor monumente din centrul istoric al oraşului pentru promovarea ofertei turistice din Cluj-Napoca. Acestea au depus oferte la licitaţia iniţiată de primărie în cadrul proiectului cu finanţare europeană "La pas prin oraşul comoară". Firma câştigătoare trebuie să organizeze mai multe manifestări în centrul oraşului pe 30 septembrie. Qual Media s-a angajat că organizează evenimentul pentru peste 34.800 de lei, iar Total Media Shop pentru peste 42.800 de lei. "Vom anunţat la începutul săptămânii câştigătorul, în aşa fel încât să se poată organiza şi petrecerea medievală din centrul oraşului. În perioada următoare o să înceapă campaniile de promovare a comorilor Clujului, aşa cum au fost ele gândite în cadrul proiectului cu fonduri europene", a menţionat purtătorul de cuvânt al primăriei, Oana Buzatu.

Câştigătorul contractului trebuie să iniţieze un tur al monumentelor din centrul istoric al oraşului, pe traseul Turnul Croitorilor - Zidul Cetăţii - Piaţa Muzeului - Piaţa Unirii, desfăşurat în ritm de carnaval în 30 septembrie, între orele 14:00 şi 20:00, să iniţieze o manifestare, Comedia dell' arte - minimum patru scenete - maximum şase scenete de reconstituire a unor întâmplări/legende legate de monumentele din centrul istoric al municipiului Cluj-Napoca, în aceeaşi zi, dar şi un Intermezzo cu muzică medievală, cu o durată între 15 şi 20 de minute, tot în centrul oraşului. De asemenea, mai trebuie să organizeze un program de animaţie stradală, cu interacţionarea publicului, care primeşte broşuri şi este invitat să danseze, să "intre în joc" şi să participe la toate activităţile festivalului, şi două expoziţii fotografice: în Piaţa Uniri şi la Turnul Croitorilor, cu tema Clujul de ieri şi de azi - monumente reprezentative din centrul istoric al oraşului, în paralel cu colecţii de imagini cu Clujul de odinioară (150 de afişe). Contractul mai implică o proiecţie 3D (cu sonorizare) nocturnă - pe o clădire-monument istoric din centrul oraşului - pentru închiderea evenimentului şi iluminarea simultană a cinci monumente istorice pe întreaga perioadă de desfăşurare a proiectului.

Proiectul "La pas prin oraşul comoară" este derulat de primărie cu fonduri europene. Acesta vizează promovarea a patru categorii de produse turistice (ansamblul urban "Centrul istoric al municipiului Cluj-Napoca", muzeele din Cluj-Napoca, Grădina Botanică "Alexandru Borza" şi secţia în aer liber a Muzeului Etnografic al Transilvaniei), prin desfăşurarea de acţiuni de marketing pe internet, marketing direct, campanii publicitare, participarea la târguri de turism în ţară şi organizarea unui eveniment de promovare turistică. Valoarea totală a proiectului este de peste 838.000 de lei, iar valoarea nerambursabilă se ridică la peste 820.000 de lei. Durata de implementare este de doi ani. Primăria a organizat deja trei licitaţii în cadrul proiectului, pentru realizarea de tipărituri, filme cu specific de turism şi materiale de promovare a municipiului , campanii de promovare, câştigate de Qual Media, două dintre acestea, şi de Holisun, cea pentru site, potrivit datelor furnizate de primărie.

 

 

Comenteaza