Soluţii pentru facturile de întreţinere pentru Cluj Arena

Soluţii pentru facturile de întreţinere pentru Cluj Arena
Societatea Cluj Arena are sarcina de a achita lunar minim 40.000 de euro, pentru întreţinerea stadionului.

Sursele de venit sunt încă nesemnificative, admite directorul societăţii de administrare, Radu Raţiu, motiv pentru care stadionul trebuie exploatat la maxim. Raţiu a informat că nu s-a încheiat încă parteneriatul cu Banca Transilvania pentru personalizarea stadionului, şi că în sensul acesta sunt aşteptate şi alte propuneri din partea unor companii private.

Numai pentru factura de electricitate, administratorii Cluj-Arena au obligaţia de a achita suma de peste 66.000 de lei. Directorul societăţii Cluj Arena, Radu Raţiu, a explicat că este vorba despre prima factură care acoperă şi evenimentele din octombrie, de la concertele inaugurale, precum şi meciurile clubului Univeristatea. Ca atare, o parte din costuri ar urma să fie suportate de către organizatorii acestor evenimente.

Cu toate acestea, grosul cheltuielilor de întreţinere revine, oricum, în sarcina societăţii Cluj-Aerena. „Am ştiut de la bun început că pentru întreţinerea stadionului, vom avea cheltuieli foarte mari. Asta este realitatea şi singura soluţie este să încercăm să exploatăm la maxim atât spaţiile din incinta arenei, cât şi facilităţile pe care le oferă acest obiectiv", a explicat directorul Radu Raţiu. Fără a se raporta la perioada de iarnă, când costurile de întreţinere sunt semnificativ mai mari, societatea Cluj Arena are de acoperit pe lună circa 40.000 de euro. „Dacă scădem chiria plătită de Universitatea Cluj, care oricum e foarte mică, raportat la necesarul costurilor de întreţinere, ajungem să plătim undeva în jur de 40.000 de euro pe lună. Deci singura noastră posibilitate este să angrenăm stadionul într-o serie de evenimente de anvergură, concerte, concursuri sportive şi nu numai. De asemenea, închirierea sălilor de conferinţe, a spaţiilor comerciale, reprezintă o altă sursă importantă de venit.

Radu Raţiu a informat că nici înţelegerea cu reperezentanţii Băncii Transilvania, în privinţa perosnalizării stadionului, nu s-a concretizat încă. „Nu avem încă o propunere finaciară concretă din partea Băncii Transilvania. Ideea este ca prin atribuirea unui nume privat stadionului, să mai obţinem nişte venituri importante, altfel demersul nostru nu se justifică. Ca atare mai aşteptăm oferte şi din partea altor companii importante şi sper că în final să reuşim să încheiem un parteneriat reuşit", a spus Radu Raţiu.

 

 

Comenteaza