26 de milioane de euro mai costă autostrada Câmpia Turzii - Gilău. Vezi pe ce se duc banii

26 de milioane de euro mai costă autostrada Câmpia Turzii - Gilău. Vezi pe ce se duc banii
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) a scos la licitație diverse lucrări de finalizare pe tot parcursul bucății de autostradă.

CNADNR a anunțat public pe site-ul propriu licitația "Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov - Târgu Mureș - Cluj - Oradea, Secțiunea 2B: Câmpia Turzii - Gilău". Se cautムconstructor pentru finalizarea celor 52 km de autostradムconstruiți de Bechtel în România, deschiși circulației în 2009-2010, între Câmpia Turzii și Gilăƒu, în vremea guvernăƒrii Boc. Pentru cei 52 de kilometri dați în folosinţムși pentru lucrăƒrile începute pe alte secțiuni, Bechel a primit 1,2 miliarde de euro.

Contractul are o valoare estimată fără TVA între 76,9 milioane lei și 92,3 milioane lei. Un maxim cu TVA ar fi 114,4 milioane lei (25,9 mil. euro), scrie clujust.ro.

Caietul de sarcini prevede lucrări la poduri, pasaje și viaducte, avât pe autostradă și bretelele de acces la nodurile rutiere, cât și poduri și pasaje pe drumurile naționale, județene și comunale.

  1. Pasaj km 2 peste calea ferată Războieni-Apahida. Realizat în proporție de 99 %. Mai este de executat: parapet de protecție pe banchetele cuzineților.
  2. Pasaj km 11 peste calea ferată îngustă și varianta Turda - Mihai Viteazu. Realizat în proporție de 95 %. Rest de executat: parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere, adus teren la cota inițială în jurul fundațiilor.
  3. Pasaj km 11 peste calea ferată Turda - Abrud și DN 75 Câmpeni-Turda. Realizat 95 %. Rest de executat: parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere, adus teren la cota inițială în jurul fundațiilor.
  4. Viaduct km 13 peste râul Arieș și drumul european Turda. Realizat în proporție de 95%. parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere, adus teren la cota inițială în fața la culeea A1.
  5. Viaduct km 13 peste drum și Valea Pordei. Realizat 98%. Rest de executat: parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere
  6. Viaduct km 15 peste drum și Valea Săndulești. Realizat 95%. Rest de executat: parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere, adus teren la cota inițială în jurul fundațiilor.
  7. Viaduct km 18 peste vale. Realizat 95%. Rest de executat: parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere, adus teren la cota inițială în jurul fundațiilor.
  8. Pasaj km 20 pe drumul județean DJ 103G. Realizat în proporție de 80 %. Rămas de executat: hidroizolație, cordoane de etanșare din material bituminos, beton în trotuare și în grinda parapet de siguranță, armături PC 52 în grinda parapet de siguranță, țevi PVC pentru cabluri de comunicații, asfalt turnat pe trotuar, borduri din beton c25/30 pe pod, parapet de protecție tip foarte greu, dispozitiv acoperire rosturi de dilatație, guri de scurgere, tuburi de prelungire guri de scurgere.
  9. Viaduct km 21. 95%. De executat: parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere, adus teren la cota inițială în jurul fundațiilor.
  10. Viaduct km 24 peste pârâul Micus și drum comunal. 98%. parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere
  11. Viaduct km 26 peste drum european și valea Seusei. 98%. parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere
  12. Pasaj km 27 peste drum european. 98%. Rest: adus teren la cota inițială în fața culeelor.
  13. Viaduct km 27 peste Valea Fâneții. 98%. De executat: montat parapet de protecție pe banchetele cuzineților.
  14. Viaduct km 28 peste drum. 98%. Rest: adus teren la cota inițială în fața culeelor.
  15. Viaduct km 29 peste valea Săliște și drum. 98%. Rest: parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere
  16. Pod km 34 peste drum și vale. Realizat 98%. Rest: adus teren la cota inițială în fața culeelor.
  17. Pod km 34 peste drum și pârâul Săliceu. 98%. Rest: adus teren la cota inițială în fața culeelor.
  18. Pasaj km 36 peste drum. Realizat 98%. De executat: adus teren la cota inițială în fața culeelor.
  19. Pasaj km 37 peste drum. Realizat 98%. De executat: adus teren la cota inițială în fața culeelor.
  20. Viaduct km 39 peste drum și Vălișoara. Realizat 95 %. Rest: parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere, adus teren la cota inițială în fața culeelor.
  21. Pod km 39 peste vale și drum. Realizat 98%. Rest: adus teren la cota inițială în fața culeelor.
  22. Viaduct km 42 peste drum județean 703V, DJ 107M, drum european și pârâul Feneș. Realizat 98 %. Rest de executat: parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere
  23. Viaduct km 44 peste drum și vale. Realizat 98 %. Rest de executat: adus teren la cota inițială în fața culeelor.
  24. Viaduct km 46 peste Valea Fetei și drum. 98%. Rest: montat burlane de prelungire a gurilor de scurgere, adus teren la cota inițială în fața culeelor.
  25. Viaduct km 47 peste paraul Stolna și drum județean 103V. Realizat 95 %. De executat: parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere, adus teren la cota inițială în jurul fundațiilor.
  26. Viaduct km 49. Realizat 95%. De executat: parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere, adus teren la cota inițială în jurul fundațiilor.
  27. Viaduct km 50 peste drum și DN1 Cluj-Oradea. Realizat 90%. Rest de executat: parapet de protecție pe banchetele cuzineților, element final la tuburi de prelungire guri de scurgere, montat lise prefabricate, adus teren la cota inițială în jurul fundațiilor
  28. Pod km 52 peste canalul Hidroelectrica și râul Someșul Mic. Realizat 50 %. Rest de executat: coloane forate la patru fundații, radiere la opt fundații, elevații la 8 pile, camasuire la forma cliptică la 4 pile, rigle la 8 pile, ziduri de gardă la culeea A1 și A2, montat grinzile tip U, montat aparate de reazem pentru grinzi, placa de suprabetonare, dispozitive de acoperire a rosturilor, borduri și lise prefabricate marginale, guri de scurgere cu burlane de prelungire a lor, hidroizolație, îmbrăcăminte asfaltică, marcaje rutiere, parapet pe pod tip foarte greu, refacere pereu canal hidrotehnic, pereere sferturi de con, montat balcoane de inspecție pe rigle pile.
Comenteaza