Foto Asfalt „ca în palmă” pe un drum spre zona de munte din Cluj

Asfalt „ca în palmă” pe un drum spre zona de munte din Cluj
| Foto: Facebook.com/cjcluj
Asfalt „ca în palmă” pe un drum județean din Cluj! Tișe: „Este de o mare importanță strategică și turistică”
Asfalt „ca în palmă” pe un drum județean din Cluj! Tișe: „Este de o mare importanță strategică și turistică”
Asfalt „ca în palmă” pe un drum județean din Cluj! Tișe: „Este de o mare importanță strategică și turistică”
Asfalt „ca în palmă” pe un drum județean din Cluj! Tișe: „Este de o mare importanță strategică și turistică”

Este vorba de Drumul Județean 107P, în lungime de peste 44 de km, care va fi integral asfaltat.

În cadrul lucrărilor de reabilitare și modernizare a drumului județean DJ 107P (DN 1) – Gilău – Mărișel – DN 1R, în lungime de 44,26 kilometri, derulate de Consiliul Județean Cluj în cadrul unui proiect cu finanțare europeană, a demarat așternerea celui de-al doilea strat de asfalt, respectiv stratul de uzură, pe sectorul de drum Gilău – Someșu Rece.

Conform reprezentanților forului administrativ județean, odată cu finalizarea asfaltării acestui sector, drumul județean DJ 107P va fi integral asfaltat, pe toată lungimea acestuia.

Suntem foarte aproape de finalizarea asfaltării integrale a acestui drum județean de o mare importanță strategică și turistică. Iar acest ultim sector de drum, Gilău – Someșu Rece, este important nu numai din perspectiva faptului că se situează pe raza localității Gilău, o localitate unde traficul rutier este extrem de intens, dar și pentru că face joncțiunea cu drumul național DN 1 care asigură, în continuare, accesul pe două direcții: spre municipiul Cluj-Napoca și spre județul Bihor”, a transmis șeful CJ Cluj, Alin Tișe.

Lucrările de reabilitare, în ansamblu, au vizat și nu mai puțin de 14 poduri, în condițiile în care podul de la kilometrul 4+310, din localitatea Someșu Rece, face obiectul unui alt contract de lucrări, respectiv de demolare și de construire a unui pod nou. În aceste condiții, traficul rutier se desfășoară pe un pod provizoriu.

Pentru completa finalizare a investiției, în perioada următoare vor mai fi realizate șanțuri și rigole, pe anumite sectoare, în vederea asigurării scurgerii apelor, vor fi montate parapete metalice acolo unde situația impune acest lucru și vor fi executate marcaje și semnalizarea rutieră.

Comenteaza