Boc semnează luni contractul pentru ”lărgirea” străzii Moților

Boc semnează luni contractul pentru ”lărgirea” străzii Moților

Primarul Emil Boc a anunțat, joi, că a fost desemnat un câștigător pentru licitația referitoare la ”lărgirea” stărzii Moților și crearea unei legături cu Sala Polivalentă în zona Platinia.

Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

"Luni voi semna contractul pentru această lucrare, iar durata de execuție este de 18 luni, din care 15 execuția. Acea lucrare, pe lângă că va permite să eliminăm ambuteiajul din zonă, va crea și o legătură cu podul Garibaldi. Și vom putea implementa unele linii dedicate de transport în comun", a declarat Boc, la un post de radio local. 

Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj – ofertant (leader), alături de subcontractanții Construct CDP SRL,Energobit, Swarco Traffic Romania, Spatar Geomatics SRL, Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei,Elcrirom Concept SRL,Garden Center Grup SRL, Onistua Com SRL și Search Corporation a depus singura ofertă pentru modernizarea Căii Moţilor. 

Firma clujeană face parte din grupul STRABAG, una din principalele companii de construcţii din Europa şi lider de piaţă în Europa Centrală şi de Est. Mai nou, firma este cunoscută în media datorită constestaţiilor formulate la diverse licitaţii organizate de municipalitate, precum Podul Eăsăritului sau culoarului de mobilitate Oaşului - Ira. A mai avut contracte pentru asfaltarea unor alei din Parcul Central sau pentru turnarea pistei de atletism de pe Cluj Arena. 

Contractul este estimat la 27.826.835 de lei, bani proveniți din fonduri bugetare, împărțiți astfel: Etapa I - valoarea estimată a serviciilor de proiectare, inclusiv asistența din partea proiectantului pe perioada de execuție a lucrărilor este de 1.242.692,74 lei fără TVA; Etapa II - valoarea estimată a lucrărilor este de 26.584.142,61 lei fără TVA. Valoarea capitolului de diverse și neprevăzute este de 4.033.399,92 lei fară TVA și nu este inclusă în valoarea estimată a lucrărilor.


Proiectul cuprinde Calea Mănăştur (tronsonul de la nr. 1 până la intersecţia cu str. Câmpului) , Calea Moţilor (tronsonul de la nr.86 până la nr-. 147), str. Mărginaşă (tronsonul de la nr. 1 până la intersecţia cu str. B.P. Haşdeu), arteră de legătură între Calea Moţilor şi str. Uzinei Electrice, precum şi parcelele adiacente acestor străzi.


Calea Mănăştur 


tronsonul str. Câmpului – str. Govora – se menţine ampriza existentă; tronsonul str. Govora – Calea Mănăştur nr.5: 4 benzi auto, 2 benzi de biciclete la nivelul carosabilului, trotuare cu lăţime variabilă şi spaţii verzi plantate.
În zona campusului USAMV se propune realizarea unei staţii de transport public, retrase faţă de circulaţie;
Tronsonul Calea Mănăştur nr.5 – Calea Mănăştur nr.1: 5 benzi auto, 2 benzi de biciclete la nivelul carosabilului, trotuare cu lăţime variabilă.


Calea Moţilor

tronsonul Calea Moţilor nr. 118 – Calea Moţilor nr. 124: 5 benzi auto, o bandă de biciclete la nivelul carosabilului, trotuare cu lăţime variabilă, spaţii verzi plantate;
tronsonul Calea Moţilor nr. 100 – Calea Moţilor nr. 118: 4 benzi auto, o bandă de biciclete la nivelul carosabilului, trotuare cu lăţime variabilă, spaţii verzi plantate şi alveolă staţie de transport public pe latura nordică (în dreptul nr. 104-108);
tronsonul Calea Moţilor nr. 94 – Calea Moţilor nr. 98: 4 benzi auto, o bandă de biciclete la nivelul carosabilului, trotuare cu lăţime variabilă, spaţii verzi plantate;
tronsonul Calea Moţilor nr.86 – Calea Moţilor nr. 92: 4 benzi auto, trotuare cu lăţime variabilă;

Str. Mărginaşă

tronsonul str. Mărginaşă nr. 1 – nr.3: 3 benzi auto, trotuare cu lăţime variabilă;
tronsonul str. Mărginaşă nr. 5 – nr.17: 2 benzi auto, trotuare cu lăţime variabilă;
Artera de legătură între Calea Moţilor şi str. Uzinei Electrice: 4 benzi auto, 2 benzi de biciclete la nivelul carosabilului, trotuare cu lăţime variabilă şi spaţii verzi plantate. Spre intersecţia cu Calea Moţilor sunt prevăzute 5 benzi auto, iar pe latura estică a arterei este propusă o piaţetă publică.

Strada Uzinei Electrice se menţine ampriza existentă;

Parcelele adiacente străzilor reglementate prin P.U.Z. își mențin încadrarea funcțională stabilită prin P.U. G. În vederea realizării legăturii cu str. Uzinei Electrice, este propusă o străpungere, cu afectarea fondului construit de pe str. Ilie Măcelariu nr. 37 şi 39A, iar pentru realizarea piaţetei de pe latura estică a arterei de legătură Calea Moţilor – str. Uzinei Electrice, este afectat fondul construit de pe Calea Moţilor nr. 120-124 şi parţial fondul construit de pe Calea Moţilor nr. 118

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Comenteaza