Cerere slabă pentru spaţiile comerciale de la Cluj Arena

Cerere slabă pentru spaţiile comerciale de la Cluj Arena
Pentru închirierea spaţiilor cu destinaţie comercială din incinta Cluj Arena s-au stabilit preţuri foarte mici, dar, cu toate acestea, comercianţii nu s-au îmbulzit cu oferte. De vină ar putea fi climatul economic actual, crede directorul societăţii Cluj Arena, Radu Raţiu. Din cele cinci spaţii disponibile au fost solicitate doar cele două de 22 mp fiecare, cele mai mici ca suprafaţă. Radu Raţiu a precizat că procedura de închiriere se va relua.

Speranţele administraţiei judeţene de a asigura o parte din banii pentru întreţinerea stadionului din închirierea spaţiilor cu destinaţie comercială nu au fost confirmate. Deşi preţul de pornire pentru închirierea acestor spaţii este foarte mic (20 de lei pe metru pătrat), comercianţii nu au fost interesaţi să vină cu oferte. "Din păcate, la această primă procedură de licitaţie nu am primit decât două oferte. Au fost, într-adevăr, mai multe persoane care au cerut informaţii despre preţuri şi despre spaţiile pe care le avem disponibile, mulţi au solicitat şi caietul de sarcini, însă, în final, am primit doar două oferte concrete", a explicat Radu Raţiu. Spaţiile dorite de comercianţi sunt cele mai mici ca suprafaţă, de numai 22 de metri pătraţi. "Pentru spaţiile cu acces dinspre hotel Sport avem solicitare pentru realizarea unui fast-food şi pentru un magazin de articole sportive. Astăzi vom trece la etapa de adjudecare", a spus Raţiu.

Lipsa de interes din partea comercianţilor pentru aceste spaţii este pusă pe seama situaţiei economice actuale. "Nimeni nu se prea înghesuie în această perioadă să îşi deschidă noi afaceri, altfel nu prea avem cum să explicăm lipsa de interes din partea comercianţilor. Oricum, spaţiile de care noi dispunem au tot ceea ce este necesar fie pentru amenajarea unor birouri, fie pentru diverse activităţi comerciale şi sunt convins că vom reuşi să le închiriem într-un final", a informat Radu Raţiu. El a precizat că după ce se vor semna contractele pentru cele două spaţii de 22 mp, va demara o nouă procedură de licitaţie: "Mai rămân două spaţii de câte 45 mp şi încă unul de 265 mp.

Nu ştiu dacă preţul va rămâne acelaşi. Acest lucru va fi stabilit în Consiliul de Administraţie. De asemenea, nu ştiu dacă vom mai merge pe varianta de licitaţie cu strigare. Rămâne să stabilim cele mai bune condiţii pentru a atrage chiriaşi". O altă sursă de venit pentru stadion viza încheierea unui parteneriat cu o companie influentă, care urma să atribuie un nume pentru stadion. Banca Transilvania a făcut o propunere financiară în sensul acesta (circa 10.000 de euro pe lună, timp de patru ani), care însă nu s-a mai concretizat.

 

Comenteaza