Cluj-Napoca, promovat la târgul de turism de la Berlin pe banii ministerului Turismului

Cluj-Napoca, promovat la târgul de turism de la Berlin pe banii ministerului Turismului
Cluj-Napoca este singura primărie din ţară care participă cu stand propriu la cel mai mare târg de turism din Germania, care are loc săptămâna viitoare în Berlin. Standul a fost plătit de Ministerul Turismului şi Dezvoltării Regionale iar materialele promoţionale au fost tipărite în regie proprie, astfel că întregul demers costă bugetul local o sumă de 1.500 de euro.

Târgul are loc între 9 şi 13 martie iar la ediţia de anul trecut numărul participanţilor a depăşit 11.000. Târgul, ajuns în acest an la a 48-a ediţie, a fost vizitat anul trecut de aproximativ 200.000 de persoane.

"Având în vedere că promovarea turistică a municipiului Cluj-Napoca reprezintă o componentă strategică de dezvoltare locală, această primă participare la un târg de turism de o asemenea anvergură cum este Târgul Internaţional de turism de la Berlin reprezintă o oportunitate deosebită de promovare a potenţialului turistic local, cu relevanţă şi din perspectiva candidaturii oraşului nostru la titlul de Capitală Culturală Europeană în 2020", explică reprezentanţii Primăriei Cluj-Napoca.

Oraşul va fi promovat sub deviza "Cluj-Napoca, inima Transilvaniei", ca un oraş cu o istorie seculară, un oraş al legendelor, un centru multicultural, dar şi unul al evenimentelor, centru al cinematografiei - Festivalul Internaţional de Film Transilvania şi Comedy Cluj.

Germania este a doua ţară de origine pentru turiştii care ajung în Cluj, după Ungaria, conform datelor statistice.

"Municipalitatea îşi propune ca în fiecare an să participăm la un târg de nivel european. Sunt vizate târguri precum cele de la Madrid, Milano, Paris, Londra, Budapesta. Depinde şi de sprijinul pe care primăria clujeană îl va avea din partea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului", mai arată reprezentanţii municipalităţii.

Comenteaza