Clujana îşi dezvoltă lanţul de magazine

Clujana îşi dezvoltă lanţul de magazine
Strategia noii conduceri a fabricii Clujana implică o dezvoltare pe piaţa de retail, astfel că ar urma să fie deschise două noi magazine, în Zalău şi Târgu-Mureş, dar şi unul în Bucureşti. Directorul Dorinel Şumlea susţine că va brandul va fi inclus într-o serie de târguri de profil, atât în ţară, cât şi în străinătate. Anul trecut, fabrica a avut o cifră de afaceri de 8,9 milioane de lei.

Anul trecut, în toamnă, Clujana şi-a mărit numărul de angajaţi de de la 220 la 300, având în vedere noile contracte angajate de conducerea fabricii. Societatea, al cărei acţionar majoritar este Consiliul Judeţean Cluj, are o cifră de afaceri de peste 8,9 milioane de lei. Datoria urmărită de Finanţe a fost reeşalonată pe cinci ani, astfel că în prezent se fac planuri pentru dezvoltarea fabricii.

 

Şumlea a precizat că urmază să deschidă noi magazine în Târgu-Mureş şi în Zalău, dar şi în Bucureşti. „Încercăm să facem tot ce ne stă în putinţă pentru a promova şi a vinde încălţămintea Clujana. Ne-am propus să mai deschidem câteva magazine în ţară şi intenţionăm, de asemenea, să participăm la mai multe târguri", a subliniat Şumelea. Noua colecţie de încălţăminte primăvară-vară va fi un bun prilej pentru relansarea brandului Clujana în cadrul unor târguri din ţară şi din străinătate, a subliniat acesta.

 

Etichete
Comenteaza