Clujul, lansat pe piaţa europeană a târgurilor de turism
- Scris de Cosmina Fernoaga
- 06 Mar 2011, 22:42
- Administraţie
- Ascultă știrea

Firmele de turism au fost invitate să elaboreze materiale promoţionale care să accentueze principalele obiective turistice ale Clujului, destinaţiile de agrement, dar şi calendarul Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF) şi al International Film Festival Comedy Cluj. Târgul de la Berlin se va desfăşura în perioada 9-13 martie.
Seria de pliante ce vor fi prezentate în cadrul acestui eveniment au fost împărţite în trei categorii. Astfel, va fi prezentat un calendar al principalelor evenimentelor culturale organizate la Cluj-Napoca. Se va pune accent pe festivalurile de film - TIFF şi Comedy - care deja şi-au câştigat notorietate în Europa şi nu numai. O a doua categorie de materiale promoţionale vizează principalele obiective turistice ale oraşului, precum Piaţa Unirii, Cetăţuia, Turnul Croitorilor, Muzeul Etnografic, Muzeul de Artă, Grădina Botanică etc. Nu în ultimul rând, vor fi promovate materialele ce vizează formele de turism ce pot fi practicate în oraş, dar şi în zonă: Băile Sărate Cojocna şi Dej, Salina Turda, Cheile Turzii, Muntele Băişorii etc. Primarul Sorin Apostu a afirmat că anul trecut în cadrul acestui târg au fost înregistraţi peste 11.000 de participanţi din 187 de ţări şi aproximativ 200.000 de vizitatori.
"Ceea ce ne propunem este ca în fiecare an de acum înainte să participăm la câte un târg de nivel european, la Madrid, Milano, Paris, Londra, Budapesta şi nu numai. Depinde şi de sprijinul pe care primăria clujeană îl va avea din partea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, pentru că trebuie precizat că la Berlin primăria va beneficia de un stand gratuit în spaţiul alocat României prin intermediul acestui minister", a anunţat Apostu.