Clujul, prezentat la Târgul de Turism de la Madrid

Clujul, prezentat la Târgul de Turism de la Madrid
Clujul participă la Târgul de Turism de la Madrid, ajuns la a 32-a ediţie şi considerat unul dintre cele mai prestigioase târguri internaţionale de profil.

Târgul începe în 18 ianuarie şi se încheie după patru zile, în capitala Spaniei.

"Informaţiile statistice de anul trecut ale târgului sunt impresionante. La standurile dedicate expozanţilor au fost prezente nu mai puţin de 10.434 de companii, oraşe, organizaţii de cultură, universităţi, asociaţii comerciale, agenţii de turism din 166 de ţări şi regiuni ale globului. Mai mult decât atât, târgul a fost vizitat de peste 200.000 de specialişti în turism şi potenţiali turişti, iar evenimentul a fost mediatizat de 7726 de jurnalişti din 59 de state", explică reprezentanţii Primăriei Cluj-Napoca.

"Numărul mare de vizitatori şi mediatizarea intensă constituie motivele pentru care municipalitatea clujeană a decis să promoveze oraşul la Târgul de Turism de la Madrid, cu scopul bine definit de a schimba mentalităţile existente în acest moment la nivel european şi a transforma Clujul într-o destinaţie turistică durabilă. Totodată, Primăria municipiului Cluj - Napoca speră să facă încă un pas în atingerea principalului obiectiv în plan cultural: Cluj Napoca 2020 - Capitală Culturală Europeană", adaugă aceştia.

Un alt motiv, spune Primăria - faptul că oraşul Cluj-Napoca are legătură aeriană directă cu Madrid şi cu alte oraşe din Spania, "ceea ce constituie un avantaj semnificativ pentru atragerea potenţialilor turişti".

Clujul se promovează la târg prin roll-up-uri, pliante, harta municipiului, harta centrului istoric, pixuri cu logo-ul Clujului, dar şi cu atracţii gastronomice specifice.

La standul Clujului va fi distribuită o nouă hartă a centrului istoric, hartă care redă tridimensional principalele obiective turistice ale citadelei. Cu noua hartă a fost dotat şi Centrul de Informare Turistică al Primăriei municipiului Cluj - Napoca. Harta este oferită în regim gratuit de Schubert & Franzke, costurile editării şi tipării acesteia fiind suportate de companiile care sunt menţionate pe verso-ul hărţii.

Etichete
Comenteaza