Consiliul Judeţean Cluj îşi începe activitatea în noul sediu sub oblăduirea capilor bisericilor

Consiliul Judeţean Cluj îşi începe activitatea în noul sediu sub oblăduirea capilor bisericilor
Noul sediu al administraţiei judeţene, de pe Calea Dorobanţilor, din imediata vecinătate a Bibliotecii Judeţene O. Goga, va deveni funcţional în mod oficial, începând de miercuri. Preşedintele Alin Tişe a precizat că mitropolitul Andrei va susţine o slujbă pentru sfinţirea noului sediu al consiliului, după care plenul îşi va desfăşura prima şedinţă ordinară.

Administraţia judeţeană s-a mutat deja în noul sediu de cinci etaje, de pe Calea Dorobanţilor. "Mai avem de rezolvat doar cu documentele de arhivă, în rest putem spune că ne-am mutat cu tot aparatul executiv în noua clădire de pe Dorobanţilor. Plenul de consilieri a fost invitat miercuri pentru prima şedinţă ordinară. Tot atunci l-am invitat şi pe mitropolitul Andrei, dar şi pe episcopul Florentin Crihălmeanu. De asemenea, le-am sugerat reprezentanţilor UDMR să invite şi un reprezentant al Bisericii Reformate, astfel încât să putem susţine slujba de sfinţire a noului nostru sediu", a explicat preşedintele forului judeţean, Alin Tişe.

Clădirea de pe Dorobanţilor a fost construită, iniţial, pentru Direcţia Regională Vamală, din fonduri alocate de Ministerul Finanţelor. Consiliul Judeţean Cluj a făcut demersuri încă de anul trecut pentru a prelua acest imobil, având în vedere că Regionala Vamală a fost mutată la Oradea. Oferind ministerului un spaţiu la schimb, administraţia judeţeană a reuşit, într-un final, să preia această clădire. Imobilul are cinci etaje şi este dotat cu două lifturi. La parter, chiar la intrare, a fost amplasată o recepţie. În spaţiul din mijloc a fost amenajată sala de şedinţe.

Tot la parter mai există o serie de spaţii ce au fost amenajate în camere pentru consilieri şi pentru conferinţele de presă. Aici mai funcţionează Serviciul de relaţii cu publicul, registratura şi casieria. La primul etaj se află biroul preşedintelui, precum şi un birou al primului vicepreşedinte, Radu Bica. La etajul al doilea funcţionează biroul vicepreşedintelui Fekete Emoke, iar la următoarele niveluri au fost relocate Direcţia tehnică, Direcţia economică, Direcţia juridică, şi Direcţia de urbanism. Fiecare nivel este dotat cu băi, spaţii de arhivare, spaţii pentru garderobă, secretariat etc.

 

Comenteaza