Video Foto Cum avansează lucrările la Autostrada A10 Sebeș – Turda, nodul rutier Sebeș. Ar trebui deschis complet la finalul lunii iulie

Cum avansează lucrările la Autostrada A10 Sebeș – Turda, nodul rutier Sebeș. Ar trebui deschis complet la finalul lunii iulie
Cum avansează lucrările la Autostrada A10 Sebeș – Turda: Nodul Rutier Sebeș ar trebui deschis complet la finalul lunii iulie
Cum avansează lucrările la Autostrada A10 Sebeș – Turda: Nodul Rutier Sebeș ar trebui deschis complet la finalul lunii iulie
Cum avansează lucrările la Autostrada A10 Sebeș – Turda: Nodul Rutier Sebeș ar trebui deschis complet la finalul lunii iulie
Cum avansează lucrările la Autostrada A10 Sebeș – Turda: Nodul Rutier Sebeș ar trebui deschis complet la finalul lunii iulie

O nouă filmare cu drona care arată stadiul lucrărilor la Autostrada A10 Sebes Turda, lotul 1, nodul rutier Sebeş, conexiunea cu A1 a fost făcută publică. 

Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

Nodul Rutier Sebeș va fi deschis complet, până la finalul lunii iulie, sunt două etape: până în 15 iulie, bretele 1 și 2 spre Deva, iar până la 30 iulie, bretele 3 și 4 spre Sibiu.

Potrivit Ministrului Transporturilor, Cătălin Drulă, Nodul Rutier Sebeș, care face legatura între A10, A1 și DN1, va fi terminat complet în iulie: „Nodul de la Sebeş care face legătura între A10, DN1 şi A1 – va fi gata în iulie, conform promisiunii constructorului. Aici va fi o finalizare a nodului în două etape. În prima fază, pe 15 iulie, vor fi terminate bretelele dinspre Deva, iar la final de iulie cele dinspre Sibiu”, a transmis ziarulunirea.ro.

Breteaua 1
Asigură relaţia Turda – Oraştie, are 2 benzi pe sens şi supratraversează breteaua 3 şi CF 210 printr-un singur pasaj superior.

Breteaua 2
Asigură legătura Oraştie – Turda, are 2 benzi pe sens şi supratraversează breteaua 3 şi CF 210, precum şi Autostrada A1, sector Sibiu-Oraştie, printr-un singur pasaj superior.

Breteaua 3
Asigură direcţia Turda – Sibiu, ea subtraversează bretele 1 şi 2 şi se află în aproprierea CF210. În aproprierea km 1+332,75 din breteaua numărul 3 se desprinde breteaua 5, care se racordază la intersecţia giratorie dispusă în partea de Sud faţă de A1, din cadrul nodului rutier existent Lancram, pentru asigurarea relaţiei directe de Trafic Turda-DN1. Breteaua 3 este proiectată pentru o viteză de 80 km/h.

Breteaua 4
Asigură relaţia Sibiu – Turda, are 2 benzi pe sens şi traversează împreună cu breteaua 3 Râul Sebeş, DN1 şi bretelele Nodului Rutier Lancrăm.

Breteaua 5
Asigură relaţia Turda – Sebeş, se desprinde din breteaua 3, are 1 bandă pe sens şi asigură legătură cu DN 1 prin intermediul giraţiei existente în partea de Sud faţă de A1, astfel fiind asigurată relaţia pentru traficul de pe Autostrada Sebeş – Turda. Este proiectată la o viteză de proiectare de 40 km/h.

Breteaua 6
Asigură relaţia Sebeş-Turda prin conexiunea cu breteaua 4. În acest fel este asigurat accesul pentru participanţii la trafic de pe DN 1 ce doresc să acceseze Autostrada Sebeş – Turda, pe direcţia Turda. Această bretea este proiectată pentru o viteză de proiectare de 40 km/h şi are 1 bandă pe sens.

Şoferii nu sunt foarte optimişti că vor putea circula până în 15 iulie breteaua A10 spre Deva. "Să vedem dacă de data asta se țin de cuvânt. Mai au 15 zile la dispoziție să termine bretelele spre Deva și încă 15 zile să finalizeze tot nodul rutier. Să vedem ce fac". 

Referitor la lucrare unii oameni spun că pare foarte împrăştiat nodul acesta. "O lălăie aiurea cu niște încărcari/descărcări A1-A10, montat parapeţii și supratraversarea neasfaltată (de 8 luni) de pe A10, pe banii și nervii noștri. Mare minune să dea drumul la 01.08.2021."

Foto/Video https://ziarulunirea.ro/

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Comenteaza