Distribuţia de produse etnobotanice s-a mutat la Cluj pe internet
- Scris de Mihai Prodan
- 19 Ian 2011, 12:43
- Administraţie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Distribuţia de produse etnobotanice s-a mutat pe internet, după ce magazinele din Cluj-Napoca au fost închise în urma unei şedinţe de Consiliu Local.
Primăria a atacat în instanţă firma care s-a încăpăţânat să menţină magazine deschise, în ciuda Hotărârii de Consiliu Local (HCL), însă primul termen din proces a fost stabilit pentru noiembrie 2011.
„Am cerut devansarea acestui termen, pentru că este foarte târziu”, a precizat Sorin Apostu.
Amintim, CL a emis în decembrie 2010 o hotărâre prin care interzice comercializarea produselor etnobotanice la o distanţă de 2 kilometri de şcoli, licee sau lăcaşuri de cult.
Magazinele care comercializează astfel de produse au fost sigilate în luna decembrie, dar după ce unii consumatori sau vânzători au încercat să rupă sigiliile, magazinele au fost păzite de angajaţi ai Poliţiei Comunitare în permanenţă.
Întrebat care este modul în care poate fi contracarat comerţul pe internet, întrucât HCl face referire la magazinele fizice, primarul a răspuns că singura variantă este educarea consumatorilor, printr-o campanie de conştientizare în şcolile şi liceele din municpiu.
Astfel, mai multe afişe care arată toxicitatea acestor produse şi modul în care afectează consumatorul vor fi afişate în toate unităţile de învăţământ dar şi în mai multe unităţi comerciale.
„Am cerut devansarea acestui termen, pentru că este foarte târziu”, a precizat Sorin Apostu.
Amintim, CL a emis în decembrie 2010 o hotărâre prin care interzice comercializarea produselor etnobotanice la o distanţă de 2 kilometri de şcoli, licee sau lăcaşuri de cult.
Magazinele care comercializează astfel de produse au fost sigilate în luna decembrie, dar după ce unii consumatori sau vânzători au încercat să rupă sigiliile, magazinele au fost păzite de angajaţi ai Poliţiei Comunitare în permanenţă.
Întrebat care este modul în care poate fi contracarat comerţul pe internet, întrucât HCl face referire la magazinele fizice, primarul a răspuns că singura variantă este educarea consumatorilor, printr-o campanie de conştientizare în şcolile şi liceele din municpiu.
Astfel, mai multe afişe care arată toxicitatea acestor produse şi modul în care afectează consumatorul vor fi afişate în toate unităţile de învăţământ dar şi în mai multe unităţi comerciale.
DISTRIBUIE
Comenteaza