Elena Udrea, şansa Clujanei de a reieşi din anonimat

Elena Udrea, şansa Clujanei de a reieşi din anonimat
Conducătorii fabricii de încălţăminte vor să “lipească” brandul Clujana de “brandul Elena Udrea” care s-a arătat interesată să poarte pantofi fabricaţi în România.

  Clujana are în plan anul acesta creşterea cifrei de afaceri prin vânzarea de încălţăminte producţie proprie. Reprezentantul Consiliului Judeţean (CJ) Cluj în AGA societăţii Clujana, consilierul judeţean Steluţa Racolţa, a declarat că şi în 2010 se va pune accent pe promovarea produselor pe piaţa din România, dar şi în afară. în această direcţie, există chiar un plan de a o atrage de partea brandului Clujana pe Elena Udrea, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, care a declarat recent, la un post de televiziune, că este interesată să poarte pantofi fabricaţi în România.

 

“Am remarcat că doamna ministru Elena Udrea a declarat public că este interesată să poarte pantofi fabricaţi în România. Ne-am gândit să îi atragem atenţia asupra brandului Clujana. îi vom pregăti o colecţie formată din modelele elaborate în ultima parte a lui 2009 şi o vom invita să-şi aleagă ce-i place. Oricum, produsele sunt de calitate, design-ul este franţuzesc, iar pielea de cal este de o mare fineţe şi foarte la modă în Franţa”, a declarat reprezentantul CJ-ului în Adunarea Generală a Acţionarilor fabricii Clujana, consilierul judeţean Steluţa Racolţa.

 

Aceasta a adăugat că anul trecut fabrica de încălţăminte a realizat o cifră de afaceri cu 60% mai mare decât cea din 2008. “O mare pondere din cifra de afaceri au avut-o vânzările producţie proprie prin magazinele noastre, dar şi cele prin intermediul contractelor încheiate cu autorităţile publice – Academia de Poliţie sau cu o companie din Valea Jiului. De asemenea, au contribuit la creşterea vânzărilor şi contractele încheiate cu societatea Soditex din Franţa. Anul acesta, ne vom concentra în continuare pe vânzări”, a menţionat Racolţa.

 

Preşedintele CJ, Alin Tişe, a fost mai rezervat în ceea ce priveşte promovarea brandului Clujana de către ministrul Elena Udrea. “Noi vom încerca în continuare să ne promovăm prin mijloace la îndemână. Vom pune accent pe crearea de noi modele, dar şi pe extinderea parteneriatelor cu instituţiile statului pentru a le livra încălţăminte. în 2010 ţintim Armata, pompierii şi jandarmii”, a atras atenţia Alin Tişe.

 

CJ şi-a dus anul trecut afacerea cu încălţăminte şi în mallurile clujene. Al treilea magazin Clujana a fost inaugurat la mijlocul lunii decembrie, în Polus Center. Există planuri pentru un al patrulea magazin, la Iulius Mall. Franţa şi Irlanda au devenit noi destinaţii pentru încălţămintea produsă la Cluj. Conform contractului de parteneriat încheiat cu firma franceză Soditex, Clujana a exportat câteva sute de perechi de pantofi şi ghete în Irlanda, dar şi aproape 10.000 de perechi în Franţa. în “Hexagon”, Clujana a livrat încălţăminte de 179.000 de euro în luna decembrie, potrivit portalino.it.

 

Preşedintele CJ, Alin Tişe, a afirmat că are în plan atât creşterea  numărului de magazine, cât şi a locurilor de muncă, dat fiind faptul că se doreşte dechiderea unor unităţi de producţie în Huedin şi Dej. O altă direcţie anunţată pentru 2010 este de a se mări salariile concomitent cu îmbunătăţirea condiţiilor de muncă.

 

în legătură cu produsele, anul trecut s-a lansat şi o colecţie de curele şi accesorii pentru telefoane mobile care se comercializează în magazinul din Polus Center. “Vrem să realizăm şi genţi, dar, deocamdată, nu avem modelele adecvate. Acum lucrăm la identificarea unor modele potrivite şi, cu siguranţă, în perioada următoare vom putea oferi şi o gamă variată de genţi”, declara, la finele anului trecut, directorul de vânzări al Clujana, Balazs Edit. Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, nu a putut fi contactată în cursul zilei de ieri.

 

Comenteaza