La Consiliul Județean angajații vin la muncă după un program decalat. Publicul are acces doar la Registratură

La Consiliul Județean angajații vin la muncă după un program decalat. Publicul are acces doar la Registratură
| Foto: Consiliul Judeţean

Președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe, a declarat la ZIUA LIVE că la nivelul instituției au fost luate o serie de măsuri menite să protejeze atât angajații, cât și publicul în acestă perioadă, după decretarea stării de urgență de către președintele României.

Astfel, angajații CJ vin la muncă după un program decalat între 7 și 9.

”Trebuie să luăm măsuri nu numai pentru asigurarea funcționării servicilor publice ci și pentru protejarea angajaților care intră în contact cu sute de persoane zilnic. Astfel, pentru a nu crea aglomerație în mijloacele de transport în comun, pentru o perioadă de o lună am decalat practic programul personalului din consiliul județean, câte o treime de personal urmând să înceapă programul decalat, de la 7, de la 8 și de la 9, dar cu respectarea unui programul de muncă de 8 ore.

Accesul publicului în clădirea CJ l-am restricționat doar la registratura instituției, unde se pot depune documente în format clasic sau dacă oamenii au posibilitatea i-am încurajat să le depună și pe un stick. Iar prelucrarea documentelor se face de către angajați, nu mai circulă oamenii prin toate birourile cu documentele lor. Vor primi răspuns atât în format electronic cât și în format clasic.

De asemenea, se poate evita deplasarea fizică la ghișeu, pe site-ul consiliului județean, www.cjcluj.ro se găsesc toate informațiile de contact și numere de telefon și adrese de email pentru ca cei care au nevoie să poată lua legătura cu noi. Pot folosi inclusiv pagina de facebook a instituției pentru a lua legătura cu noi”, a explicat președintele CJ Cluj.

La registratură programul de lucru este de luni până joi de la 8.30 la 16, iar vineri de la 8.30 la 13.00, iar activitatea se desfășoară în condiții normale. Oamenii sunt încurajați însă să apeleze la trimiterea în format electronic a documentelor.

”Dacă pot îi rugăm pe clujeni să trimită documentele și electronic și vor primi număr de înregistrare. Documentele sunt în siguranță, nu se pierd, iar actul final pe care îl vor primi de la noi ca răspuns va avea valoare de autoritate publică”, a precizat Alin Tișe la ZIUA LIVE.

Acesta a adăugat că tot pe o perioadă de o lună au fost restricționate activitățile artistice, sportive, științifice, religioase și de divertisment la care participă peste 100 de persoane în spațiile închise, inclusiv cele de la stadionul Cluj Arena, dar și din instituțiile subordonate consiliului, precum Biblioteca Octavian Goga, Teatrul de Păpuși Puck , Filarmonica de Stat Transilvania, Școala Populară de Artă. La Centrul Național de Informare Turistică a fost limitat programul cu publicul.

Totodată pentru că activitatea de la Serviciul de Urbanism este intensă s-a luat măsura implementării unui sistem online și aici.

”Există foarte multe solicitări în materia urbanismului, aproape toate comunele neavând arhitect apelează la serviciile de urbanism ale consiliului județean. În plus tot ce e în zona istorică are nevoie de avize obligatorii de la județ și ca urmare e nevoie de a convoca repetat ședința Comisiei de Urbanism. Încercăm de săptămână viitoare funcționarea comisiei de urbanism în sistem online. Implementăm un sistem performant, iar ședința va fi publică în format electronic, pe o platformă online. E o premieră pentru România”, a mai spus Alin Tișe.

Comenteaza