Managerii instituţiilor subordonate CJ trebuie să îşi “trieze” angajaţii
- Scris de Luminita Silea
- 17 Aug 2010, 00:52
- Administraţie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Comisia pentru relaţia cu autorităţile şi comunităţile locale din cadrul Consiliului Judeţean (CJ) Cluj a solicitat ieri managerilor instituţiilor din subordinea forului judeţean să prezinte vechile, actualele, dar şi viitoarele organigrame până la următoarea şedinţă ordinară a CJ.
Pe ordinea de zi a şedinţei ordinare de ieri a CJ s-au aflat mai multe proiecte de hotărâre privind aprobarea noilor organigrame ale instituţiilor din subordine: Camera Agricolă, Serviciul Salvamont, Centrul Judeţean pentru Promovarea Culturii Tradiţionale, Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor, Muzeul “Octavian Goga” de la Ciucea, Muzeul de Artă, Şcoala “Tudor Jarda”, Muzeul Etonografic, Filarmonica de Stat Transilvania, revistele Tribuna sau Müvelodes.
Preşedintele Comisiei pentru relaţia cu autorităţile şi comunităţile locale din cadrul CJ Cluj, Petru Guş, a declarat că a avizat toate organigramele, cu condiţia ca managerii acestor instituţii să prezinte până la şedinţa următoare organigramele pe 2009, organigramele actuale, dar şi planurile de viitor legate de numărul de angajaţi. “Avem instituţii în subordine cu 12 până la 192 de posturi. Cele mai puţine le are revista Tribuna, iar cele mai multe, 192, sunt la Filarmonica de Stat Transilvania. Noi am recomandat managerilor să se ocupe de formarea profesională a salariaţilor şi, pe viitor, să îi mai trieze.
Este adevărat că asta presupune costuri suplimentare, însă este foarte important ca aceste instituţii să-şi îmbunătăţească activitatea”, a declarat Guş. Toţi managerii trebuie să fie conştienţi că trebuie să reducă din persoanal ca să facă performanţă. “Unde numărul de angajaţi este mic, dacă îţi pregăteşti angajaţii, atunci poţi să îţi îmbunătăţeşti activitatea. Unde sunt mai mulţi, trebuie să vezi exact cu cine poţi face treabă, pentru că sunt foarte mulţi care stau degeaba încadraţi pe posturi”, a mai spus Petru Guş.
Potrivit reprezentanţilor CJ, nu s-au operat reduceri de personal în cazul instituţiilor de cultură din subordine. La Camera Agricolă s-au redus patru posturi. S-a desfiinţat Serviciul Public pentru protecţia plantelor, iar jumătate dintre angajaţi (10 persoane – n. red.) au fost preluate de societatea AgroTransilvania. Din aparatul propriu al CJ s-au redus peste 40 de locuri.
Preşedintele Comisiei pentru relaţia cu autorităţile şi comunităţile locale din cadrul CJ Cluj, Petru Guş, a declarat că a avizat toate organigramele, cu condiţia ca managerii acestor instituţii să prezinte până la şedinţa următoare organigramele pe 2009, organigramele actuale, dar şi planurile de viitor legate de numărul de angajaţi. “Avem instituţii în subordine cu 12 până la 192 de posturi. Cele mai puţine le are revista Tribuna, iar cele mai multe, 192, sunt la Filarmonica de Stat Transilvania. Noi am recomandat managerilor să se ocupe de formarea profesională a salariaţilor şi, pe viitor, să îi mai trieze.
Este adevărat că asta presupune costuri suplimentare, însă este foarte important ca aceste instituţii să-şi îmbunătăţească activitatea”, a declarat Guş. Toţi managerii trebuie să fie conştienţi că trebuie să reducă din persoanal ca să facă performanţă. “Unde numărul de angajaţi este mic, dacă îţi pregăteşti angajaţii, atunci poţi să îţi îmbunătăţeşti activitatea. Unde sunt mai mulţi, trebuie să vezi exact cu cine poţi face treabă, pentru că sunt foarte mulţi care stau degeaba încadraţi pe posturi”, a mai spus Petru Guş.
Potrivit reprezentanţilor CJ, nu s-au operat reduceri de personal în cazul instituţiilor de cultură din subordine. La Camera Agricolă s-au redus patru posturi. S-a desfiinţat Serviciul Public pentru protecţia plantelor, iar jumătate dintre angajaţi (10 persoane – n. red.) au fost preluate de societatea AgroTransilvania. Din aparatul propriu al CJ s-au redus peste 40 de locuri.
DISTRIBUIE
Comenteaza