Minivacanţa de 1 Decembrie 2018: Ce birouri sunt deschise la Primărie

Minivacanţa de 1 Decembrie 2018: Ce birouri sunt deschise la Primărie
| Foto: Arhiva

Primăria Cluj-Napoca nu va avea program cu publicul în zilele de 30 noiembrie și 2 decembrie 2018.

Primăria va avea un program special de funcționare în zilele de 30 noiembrie și 2 decembrie 2018.

Astfel, în această perioadă, serviciile din cadrul Direcţiei de Evidenţă a persoanelor vor funcționa după următorul program:

Serviciul de Evidenţă a persoanelor: nu va asigura program.

Serviciul Stare civilă: va funcționa doar Compartimentul Decese, după cum urmează:

·      vineri, 30.11.2018, în intervalul 8.30-12.30;

·      sâmbătă, 01.12.2018, în intervalul 8.30-12.30;

·      duminică, 02.12.2018, în intervalul 8.30-12.30;

Din 3 decembrie se va relua programul normal de lucru.

Comenteaza