Noduri rutiere noi pe Autostrada Transilvania în judeţul Cluj, la Ciurila şi Sănduleşti

Noduri rutiere noi pe Autostrada Transilvania în judeţul Cluj, la Ciurila şi Sănduleşti

Nodurile rutiere noi de pe Autostrada Transilvania A3, Câmpia Turzii -  Gilău din judeţul Cluj sunt prevăzute de Compania de Drumuri pentru Ciurila km. 33 şi Sănduleşti, km. 17. 

Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

Compania de Drumuri vrea să construiască 13 noduri rutiere noi. Acestea vor fi realizate pe autostrăzile din judeţele: Ilfov, Argeş, Alba, Constanţa, Cluj, Sălaj, Mureş, Prahova şi Vrancea.

Nodurile rutiere noi sunt prevăzute pe sectoarele de Autostradă dintre Bucureşti – Piteşti, Sibiu – Deva, Bucureşti – Constanţa (A2), Autostrada Transilvania (A3), dar şi pe alte două autostrăzi, care urmează să fie construite: A0 Centura Bucureşti şi A7 Autostrada Moldovei, a anunţat economedia.ro.

Pentru realizarea nodurilor rutiere a fost scos la licitaţie un contract cu o valoare cuprinsă între 5,6 şi 6,6 milioane de lei pentru studiile de prefezabilitate şi fezabilitate, durata contractului fiind de 17 luni.

Nodurile rutiere noi de pe Autostrada Transilvania A3, Câmpia Turzii -  Gilău din judeţul Cluj sunt prevăzute de Compania de Drumuri pentru Ciurila km. 33 şi Sănduleşti, km. 17. 

Potrivit caietului de sarcini nodurile rutiere de pe Autostrada Transilvania A3 vor fi amplasate pe:
Autostrada Transilvania A3, Câmpia Turzii – Gilău, nod Ciurila km. 33

Autostrada Transilvania A3, Poarta Sălajului – Nuşfalău, nod Românaşi km. 26 (sector în execuţie)
Autostrada Transilvania A3, Ogra – Câmpia Turzii, nod Luduş, km. 18 (lot STRACO relicitat)
Autostrada Transilvania A3, Câmpia – Turzii Gilău, nod Sănduleşti, km. 17
Autostrada Transilvania A3, Mihăeşti – Suplacu de Barcău, nod Crasna km. 52 (sector în execuţie)

Nodurile rutiere amenajate inclusiv la cererea comunităţilor locale şi în zonele dezvoltate ulterior deschiderii tronsoanelor de autostradă sunt utile pentru reducerea consumului de carburant, implicit a poluării şi prevenirea accidentelor de circulaţie pe fondul pătrunderii pe contrasens.

Şoferii care ratează breteaua de ieşire de pe autostradă, pentru a nu mai parcurge 20 – 30 de kilometri până la următorul EXIT, circulă pe contrasens, situaţie foarte periculoasă pentru participanţii la trafic.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Comenteaza