Obligaţiile Cluj Arena faţă de Consiliul Judeţean
- Scris de Cosmina Fernoaga
- 03 Oct 2011, 23:20
- Administraţie
- Ascultă știrea

Hotărârea aprobată de CJ prevede ca administrarea stadionului să fie realizată exclusiv de societatea Cluj Arena. În acest sens, administraţia judeţeană a semnat un contract de asociere cu societatea Cluj Arena. Stadionul a fost transferat societăţii, urmând să fie administrat şi exploatat pentru o perioadă de 10 ani, cu posibilitate de prelungire.
În calitate de partener al societăţii Cluj Arena dar şi de proprietar al stadionului, CJ s-a mai obligat prin contractul de asociere să pună la dispoziţie administratorului utilităţile de care dispune stadionul, dar şi să asigure folosinţa utilă şi netulburată a acestui obiectiv. La expirarea termenului acestui contract, CJ are dreptul să solicite să i se restituie administrarea stadionului. Societatea Cluj Arena s-a obligat la rândul său să efectueze reparaţiile care se impun, în cazul în care se face vinovat de apariţia unor stricăciuni. Însă în cazul defecţiunilor apărute la stadion ca urmare a uzurii, obligaţia intervenţiei va aparţine CJ, în calitate de proprietar. Societatea Cluj Arena va avea obligaţia să pună la dispoziţia CJ o evidenţă a veniturilor şi a cheltuielilor.
O altă obligaţie se referă la asigurarea investiţiilor şi modernizărilor necesare pentru buna funcţionare a arenei, la standarde optime. Nu în ultimul rând, o altă obligaţie importantă se referă la plata cotei de 50% din profitul net către CJ.