Patru societăţi se bat să facă publicitate oraşului-comoară
- Scris de Luminita Silea
- 12 Mai 2011, 00:11
- Administraţie
- Ascultă știrea

Este vorba despre AMM Design, Espada Media, Tact şi Qual Media. Acestea au avut oferte între 275.000 de lei (Oual Media, cei care au realizat actualul site al primăriei) şi peste 417.000 de lei (AMM Design). Comisia de licitaţia evaluează în prezent documentele şi ofertele depuse. Concret, câştigătorul licitaţiei va realiza 500 de cataloage, 40.000 de ghiduri, 80.000 de broşuri, 240.000 de pliante, 10.000 de cărţi poştale, 4.000 de fluturaşi, un film cu specific turistic, patru clipuri, cinci spoturi, dar şi alte materiale de promovare specifice.
Toate acestea vor trebui să promoveze cele patru produse turistice nominalizate în proiectul european "La pas prin oraşul-comoară Cluj-Napoca", pentru care primăria a semnat la începutul anului cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului contractul de finanţare din fonduri europene. Proiectul vizează promovarea a patru categorii de produse turistice (ansamblul urban "Centrul istoric al municipiului Cluj-Napoca", muzeele din Cluj-Napoca, Grădina Botanică "Alexandru Borza" şi secţia în aer liber a Muzeului Etnografic al Transilvaniei), prin desfăşurarea de acţiuni de marketing pe internet, marketing direct, campanii publicitare, participarea la târguri de turism în ţară şi organizarea unui eveniment de promovare turistică. Valoarea totală a proiectului este de peste 838.000 de lei, iar valoarea nerambursabilă se ridică la peste 820.000 de lei. Durata de implementare este de doi ani.