Peste 55.000 de conturi digitale în sistemul Primăriei Cluj-Napoca

Peste 55.000 de conturi digitale în sistemul Primăriei Cluj-Napoca

Edilul Emil Boc se ambiționează să transforme Primăria Cluj-Napoca în prima primărie digitală din țară. 

„Primăria Cluj-Napoca extinde comunicarea digitală cu cetățenii. Începând din această săptămână, clujenii își pot crea un cont de comunicare digitală a documentelor în relația cu Primăria pe www.primariaclujnapoca.ro la secțiunea Administrație / Servicii online”, se arată pe pagina de Facebook a lui Emil Boc.

Acest cont permite comunicarea și vizualizarea - în format digital - a actelor administrative fiscale, de executare sau alte acte emise de organul fiscal local, cum ar fi:
- scrisoarea primarului
- înștiințarea de plată
- decizia de impunere
- Atestatul fiscal
- Amenzi
- Taxe și impozite
- Alte 30 de documente fiscale

Până în acest moment, există peste 55.000 conturi digitale înscrise în sistem. Pentru a putea primi documentele în format digital, se va solicita exprimarea acordului cu privire la trimiterea acestora de către Primărie în e-cont. În tutorialul prezentat mai jos, puteți vedea pașii necesari pentru crearea unui e-cont pe www.primariaclujnapoca.ro.

„Avem 55.000 de clujeni care au conturi digitale. Îi invităm pe toți clujenii să-și facă conturi, pentru ca să primească toate informările și solicitările în format digital. (...) Am lansat un nou buton pe site la "Locuire", unde toți clujenii, de aici înainte, pot să urmărească niște documente importante, cu privire la autorizații de construcție, la certificate de urbanism și altele. De la 1 ianuarie 2022, clujenii vor putea să-și obțină de acasă, de pe calculator, certificatele de informare de urbanism, fără să mai vină la Primărie", spunea primarul Clujului, în urmă cu câteva zile.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Comenteaza