Program extins la Direcția de evidență a persoanelor pentru primirea documentelor și eliberarea cărților de identitate
- Scris de Ziua de Cluj
- 27 Noi 2024, 15:11
- Administraţie
- Ascultă știrea

Pentru a veni în sprijinul cetățenilor cu drept de vot, Direcția de evidență a persoanelor din cadrul Primăriei Cluj-Napoca va asigura program prelungit cu publicul, pe timpul desfășurării alegerilor pentru Președintele Romaniei, repectiv pentru Senat și Camera Deputaților (respectiv 1 decembrie și 8 decembrie).
În perioadele 28 noiembrie – 1 decembrie 2024 și 5-8 decembrie 2024, s-a stabilit următorul program de lucru atât pentru primirea documentelor, cât și pentru eliberarea cărților de identitate astfel:
* joi: 8.00-18.30
* vineri: între orele 8.30 și 14.30
* sâmbătă: între orele 8.00 și 16.00
* duminică: între orele 8.00 și 21.00
Vor fi primite documente în vederea eliberării cărților de identitate în caz de expirare, pierdere și furt.