Scandal PSD-PDL pe Calea Turzii
- Scris de Luminita Silea
- 10 Mai 2011, 01:20
- Administraţie
- Ascultă știrea

Preşedintele PSD Cluj, Mircea Jorj, cere sancţionarea celor care au executat ultimele lucrări pe acea arteră. "Calea Turzii a fost asfaltată acum patru ani. Dacă acum e atât de deteriorată - şi este, într-adevăr - încât necesită noi lucrări, cine plăteşte pentru calitatea proastă a lucrării de acum patru ani?", a spus Jorj. Fără a preciza dacă va vota sau nu proiectul, consilierul local PSD Claudia Anastase a ridicat, la rândul său, un semn de întrebare. "De principiu, nu pot fi decât să fiu de acord cu un proiect de modernizare a Căii Turzii, dar am o problemă cu costurile. Nu înţeleg de ce sunt necesari 730.000 de euro pentru consultanţă şi asistenţă tehnică, pe lângă costul şi aşa uriaş al lucrării efective, pentru că nu redesenezi strada, nu-i modifici traseul, doar o modernizezi", a afirmat Anastase.
Consilierii locali vor dezbate de şedinţa de astăzi un proiect de hotărâre privind indicatorii tehnico-economici aferenţi modernizării Căii Turzii. Lucrările de modernizare a suprafeţei carosabile şi a trotuarelor au fost estimate la peste 22,3 milioane de lei, din care construcţiile şi montajul sunt de 19,3 milioane de lei. Termenul de realizare a lucrărilor propus este de doi ani de zile.
"Vrem să se aprobe indicatorii tehnico-economici ca să ne apucăm de trotuare. Nu vom face licitaţie, se lucrează cu constructorii aflaţi în contract cu noi. Pe Calea Turzii mai execută lucrări de îngropare a cablurilor cei de la CFO Integrator. După ce pun ei cablurile joi, noi ne putem apuca de lucrări", a spus primarul. El nu a dorit să ofere "o replică" reprezentanţilor PSD Cluj, apreciind că probabil aceştia nu doresc să circule în condiţii de siguranţă pe artera de ieşire din oraş. Potrivit datelor furnizate de primărie, Calea Turzii a fost modernizată în 1995 şi recepţionată în 1997. Artera a fost inclusă în cadrul unui program de 120 de străzi, lansat în această primăvară de primărie, care include intrările şi ieşirile din oraş, dar şi alte artere importante care nu au mai fost reabilitate de ani buni.
(L. SILEA, V. MĂLĂESCU)