Se asfaltează intrarea în “Europa”

Se asfaltează intrarea în “Europa”
Consilierii locali vor dezbate la şedinţa de miercuri un proiect de hotărâre care vizează indicatorii tehnico-economici pentru modernizarea străzii Eugen Ionesco, arteră pe care se face accesul în cartierul rezidenţial Europa.

Asfaltarea arterei costă peste 4,4 milioane de lei şi va fi realizată în cadrul contractului cu Diferit-Kiat deţinut de primărie.

Zeci de cititori ai ZIUA de CLUJ au semnalat redacţiei că strada Eugen Ionesco din cartierul Zorilor este impracticabilă după ploi sau topirea zăpezii şi că artera este asfaltată în ultimii şase ani doar "cu promisiuni". Pe strada ce reprezintă principala cale de acces a cartierului rezidenţial Europa, lucrările de asfaltare au fost oprite de mai bine de şase ani, iar de atunci clujenii care locuiesc în zonă sunt nevoiţi să suporte degradarea continuă a drumului, fără ca primăria să ia vreo măsură. Oamenii au subliniat că din cauza găurilor din asfalt sunt nevoiţi să se deplaseze deseori la service-uri cu maşinile, pentru a-şi regla suspensiile autovehiculelor, iar deplasarea pe jos devine una "ca la ţară".

Primarul Sorin Apostu a anunţat încă din această primăvară că artera va fi reparată în cadrul contractului de modernizare străzi încheiat de primărie cu asocierea Diferit-Kiat. Consilierii locali vor dezbate la şedinţa de miercuri un proiect de hotărâre care stabileşte valoarea lucrărilor de modernizare. Pentru cei 1,3 kilometri de carosabil şi peste 3.200 de metri pătraţi de trotuare sunt necesari peste 4,4 milioane de lei. Durata de execuţie a lucrării este de şase luni. "Până acum s-au asfaltat doar 140 de mp din această arteră deoarece compania de apă a executat lucrări la reţele în zonă", au explicat reprezentanţii primăriei.

La aceeaşi şedinţă ordinară, consilierii locali vor dezbate alte două proiecte de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru modernizarea străzilor Iugoslaviei şi Kos Karoly. Modernizarea acestor artere va costa, potrivit proiectelor de hotărâre, peste 3,6 milioane de lei, respectiv peste 960.000 de lei, termenul de finalizare fiind de şase luni pentru Iugoslaviei şi de patru luni pentru cea de-a doua arteră.

 

 

Comenteaza