Video Sebeș-Turda. Lotul 1: Cel mai mare viaduct de pe acest tronson are toate grinzile montate. Lotul 2: Constructorul nu se poate mobiliza

Sebeș-Turda. Lotul 1: Cel mai mare viaduct de pe acest tronson are toate grinzile montate. Lotul 2: Constructorul nu se poate mobiliza
| Foto: API
Sebeș-Turda. Lotul 1: Cel mai mare viaduct de pe acest tronson are toate grinzile montate. Lotul 2: Constructorul nu se poate mobiliza
Sebeș-Turda. Lotul 1: Cel mai mare viaduct de pe acest tronson are toate grinzile montate. Lotul 2: Constructorul nu se poate mobiliza
Sebeș-Turda. Lotul 1: Cel mai mare viaduct de pe acest tronson are toate grinzile montate. Lotul 2: Constructorul nu se poate mobiliza
Sebeș-Turda. Lotul 1: Cel mai mare viaduct de pe acest tronson are toate grinzile montate. Lotul 2: Constructorul nu se poate mobiliza
Sebeș-Turda. Lotul 1: Cel mai mare viaduct de pe acest tronson are toate grinzile montate. Lotul 2: Constructorul nu se poate mobiliza

Progresele pe primele două loturi ale Autostrăzii Sebeş-Tuda, la final octombrie 2018, nu sunt prea îmbucurătoare. Specialiştii sunt de părere că nu vor fi deschise circulaţiei auto în 2019.

În luna octombrie 2018, pe lotul I al Autostrăzii Sebeș-Turda s-au înregistrat progrese semnificative la structuri, respectiv au fost puse toate grinzile la viitorul pod peste râul Mureș și s-a continuat asfaltarea terasamentului. În viitorul nod rutier Sebeș, progresul este lent, în partea spre Sibiu (Râpa Roșie) antreprenorul nu a reușit nici în această lună să lucreze dincolo de Autostrada A1. În schimb octombrie a fost prima lună în care s-a lucrat la terasament în apropiere de sensurile giratorii existente la Lancrăm, scrie Ziarul Unirea. 

 

Şi reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructura (API) spun că, în acest ritmul de lucru nu sunt speranțe că vom putea circula în 2019 pe tot tronsonul de 17 km. "Încă o dată cerem constructorului (Impresa Pizzarotti) și responsabililor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiereidentificarea soluțiilor tehnice și birocratice pentru a deschide traficul în 2019 pe singurul sector cu șanse reale de inaugurare anul viitor, cel dintre nodul Alba Iulia Sud și Sebeș (Lancrăm), pe bretelele scurte care se conectează la cele două giratorii existente", transmite API. 

Pe lotul 2 al Autostrăzii Sebeș-Turda, progresul fizic lunar, de circa un punct procentual, denotă că antreprenorul gener al Aktor SA nu reușește să se mobilizeze, chiar dacă a preluat tot lotul, în urma intrării în insolvență a Euro Construct Trading ’98 SRL. 

 

Între Sântimbru și Oiejdea, în luna octombrie, s-a lucrat sporadic la terasament, dar cu foarte puține utilaje. În zona Oiejdea, în spatele fabricilor Albalact și Transavia, în luna octombrie s-a turnat asfalt, iar la finalul aceste luni, câteva utilaje lucrau, tot la turnarea asfaltului, între Oiejdea și Teiuș.

Comenteaza