Sute de administratori de imobile din Cluj-Napoca rămân fără atestate
- Scris de Mihai Prodan
- 24 Mar 2011, 13:37
- Administraţie
- Ascultă știrea

Certificatele de atestare a calităţii de administrator de imobile au o valabilitate de trei ani de la data eliberării. Instituţia lansează un apel cetăţenilor care sunt membri în asociaţiile de locatari "să verifice documentele în baza cărora este atestat administratorul cu care au contract şi să se asigure că acesta este legal valabil".
Examenele pentru administratori au loc până în iunie. Până atunci au loc cursuri de câte două săptămâni, pe patru module de specializare, iar în vinerea celei de-a doua săptămâni este organizată susţinerea celor două examene pentru administratori.
Purtătorul de cvuvânt al Primăriei Cluj-Napoca, Oana Buzatu, spune că astfel de cursuri sunt organizate şi de o serie de firme specializate acreditate de Ministerul Muncii, dar şi de Primăria Cluj-Napoca, de anul trecut.