Tetarom amână plata chiriei pentru firmele din parcurile industriale

Tetarom  amână plata chiriei pentru firmele din parcurile industriale

Societatea Tetarom, aflată în subordinea Consiliului Județean (CJ) Cluj, a luat măsuri pentru a-i sprijini pe chiriașii din parcurile industriale clujene.

Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitaţi pagina principală ZIUA DE CLUJ

”Această criză își face simțite și efectele economice. În parcurile industriale din județ avem zeci de mii de angajați. Am cerut celor de la Tetarom să ia măsuri și s-a optat pentru amânarea chiriei sau a redevenței plătite de firme pentru o perioadă de 6-9 luni, în unele cazuri chiar o scutire de plată. Este ceea ce putem face noi, la impozite nu putem interveni, acolo e decizia guvernului”, a precizat președintele CJ, Alin Tișe.

El a precizat că în acest moment în CJ și instituțiile subordonate nu există probleme financiare, iar salariile sunt plătite la zi. ”Deocamdată nu avem probleme financiare. Ca opțiune personală nu sunt adeptul tăierii de salarii, ci al eficientizării muncii”, a spus acesta.

La aeroport s-au redus posturile vacante

Președintele CJ Cluj a adăugat că până acum s-a cerut și s-a aprobat o reorganizare a organigramei de personal doar la aeroport, din cauza reducerii activității. ”Noi am aprobat ieri o solicitare de la aeroport de desființare a unor posturi vacante și înființarea altor posturi în alte servicii ale aeroportului.

Am primit deciziile în plic de la Consiliul de Administrație a aeroportului, fără să ne întrebe nimic și am acceptat decizia CA. Sper că sunt măsuri corecte și că oamenii care au fost mutați pe alte posturi au fost consultați; nu am nicio reacție nici din partea sindicatului de acolo. Este până acum singura instituție cu asemenea măsuri din subordinea noastră”, a spus Alin Tișe.

Consilierii județeni au aprobat la ședința de luni modificarea organigramei , statului de funcții și a regulamentului de funcționare a Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj.

”Modificarea organigramei și a statului de funcții are la bază pandemia generată de virusul COVID – 19, Aeroportul Internațional Cluj resimțind efectele foarte grave în ceea ce privește traficul de pasageri și veniturile încasate atât din activitatea de bază, cât și din activitățile conexe”, se arată în proiectul de hotărâre.

Astfel s-a propus și s-a aprobat reducerea a 19 posturi faţă de statul de funcţii inițial, dintre care 18 erau posturi vacante. De asemenea, câteva persoane vor fi mutate în cadrul altor birouri și servicii ale aeroportului din serviciile unde activau până în prezent. O altă măsură este asigurarea serviciului de pază pe aeroport din resurse proprii, prin realocarea agenților de pază angajați la aeroport.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza