Timpul de răspuns al funcţionarilor primăriei: între 3 şi 13 minute

Timpul de răspuns al funcţionarilor primăriei: între 3 şi 13 minute
Sistemul de evaluare a activităţii cu publicul din cadrul municipalităţii clujene va fi folosit gratuit timp de un an. Primarul a menţionat că la o lună de la montarea dispozitivelor angajaţii au primit de la cetăţeni doar calificative de “foarte bine” şi “bine”, dar trebuie să-şi îmbunătăţească timpii în care oferă răspunsuri oamenilor.
Edilul Sorin Apostu a precizat că, în decurs de o lună de când au fost montaţi controlorii de opinie, au trecut pragul Centrului de Informare pentru Cetăţeni peste 21.700 de persoane, dintre care 6.000 şi-au exprimat opinia cu privire la angajaţi. Ei au acceptat să apese după ce au interacţionat cu funcţionarii primăriei pe unul dintre cele trei butoane (“foarte bine”, “bine”, “nesatisfăcător”) ale dispozitivelor montate din 14 iulie la cele 25 de ghişee. 4.858 dintre voturi au fost pentru “foarte bine”, 1.127 pentru “bine” şi 4 pentru “nesatisfăcător”. Inspectorul Diana Arieşean, de la ghişeul des urbanism a fost cel mai apreciat funcţionar, primind titlul de “angajat al lunii”. “Premiul este o fotografie cu semnătura primarului”, a specificat Apostu.

După o lună, sistemul a relevat că timpii medii de procesare/persoană ai angajaţilor se poziţionează între 3 şi 13 minute. “Se mai poate lucra la îmbunătăţirea acestei diferenţe mari între timpul în care un angajat oferă răspuns. Odată cu implementarea proiectului informatic de furnizare de servicii online, vom aduce o ameliorare la acest capitol”, a declarat Apostu. El a spus că societatea care a oferit controlorii de opinie a prelungit perioada de testare cu un an. “Reclama a fost foarte bună pentru ei”, a spus primarul. Controlorii de opinie sunt utilizaţi deja în mai multe instituţii publice din ţară.


Comenteaza