Trend Communication a câştigat prima licitaţie de publicitate a Primăriei Cluj
- Scris de Ziua de Cluj
- 16 Iul 2010, 11:36
- Administraţie
- Ascultă știrea

Reprezentanţii administraţiei locale au anunţat câştigătorul licitaţiei pentru serviciile de publicitate ale Primăriei clujene pe următorul an. Câştigătoarea, Trend Communication, a avut, în ansamblu, o ofertă cu 48,8% mai bună din punct de vedere financiar faţă de Amprenta, cealaltă finalistă.
Acesta este primul an în care autorităţile locale au organizat o licitaţie deschisă pentru atribuirea contractului de furnizare a serviciilor de publicitate. Primăria a cerut publicitate în ziarele locale, cotidiene şi săptămânale, şi în publicaţii naţionale. De asemenea, municipalitatea a solicitat ofertă pentru producţia şi difuzarea de spoturi radio şi TV pentru posturi locale.
“Caietul de sarcini a fost realizat conform prevederilor legale şi e absolut normal ca la licitaţiile organizate de noi criteriul principal să fie preţul. Practic, comisia a analizat şi cele două agenţii au venit cu ziare care aveau tiraj aproximativ egal, dar una a oferit preţul la jumătate şi a câştigat”, a declarat preşedintele comisiei de licitaţie, Sorin Apostu. Pentru serviciile de publicitate în cotidienele şi săptămânalele locale, oferta Trend a fost cu mai bine de 45% mai mică decât cea a celuilalt participant.
Alte subcapitole ce au adus puncte companiei Trend au fost producţia TV, pe care agenţia câştigătoare a oferit-o gratuit Primăriei, în timp ce competitoarea a solicitat 800 de lei pentru acelaşi serviciu, prezentarea a nu mai puţin de 30 de angajaţi permanenţi cu carte de muncă şi studii superioare, a dovezii plăţii integrale a taxelor şi impozitelor către stat şi a unor recomandări de bună colaborare din partea unor firme prestigioase atât româneşti, cât şi străine.