Licitație pentru dotarea ambulatoriului Spitalului Județean de Urgență Cluj

Licitație pentru dotarea ambulatoriului Spitalului Județean de Urgență Cluj

Consiliul Județean Cluj a publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice anunțul privind achiziționarea dotărilor specifice activității medicale, în cadrul proiectului cu finanțare europeană  pentru dotarea ambulatoriului Spitalului Clinic Județean de Urgență (SCJU) Cluj-Napoca.

"Continuăm investițiile în sistemul sanitar clujean pentru a contribui la creșterea calității actului medical și la asigurarea unui proces de diagnostic și tratament adecvat. Echipamentele moderne vor facilita furnizarea serviciilor de cea mai bună calitate și efectuarea investigațiilor necesare, astfel încât perioada de spitalizare să fie cât mai scurtă și recuperarea mult mai rapidă”, a spus Alin Tișe, președintele CJ Cluj.

Investiția are o valoare de 10,8 milioane de lei. Contractul este împărțit astfel: Lot 1 - mobilier medical; Lot 2 – diverse echipamente 1; Lot 3 – ecografe; Lot 4 – echipamente endoscopie; Lot 5 – echipamente radiologie; Lot 6 – echipamente chirurgie; Lot 7 – diverse echipamente 2 și Lot 8 – oftalmologie.

Cele 242 de echipamente și aparaturi medicale ultraperformante, de ultimă generație, vor intra în dotarea ambulatoriului SCJU, unitate sanitară care își desfășoară activitatea în spații aflate în proprietatea CJ Cluj.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 28 octombrie, criteriul de atribuire a contractului fiind cel mai bun raport calitate-preț. Proiectul a fost depus spre finanțare și a fost declarat drept câștigător în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020, axa prioritară 8 - dezvoltarea infrastructurii sanitare și sociale.

Comenteaza