Flash-mob-uri pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate

Flash-mob-uri pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate

Noaptea Devoratorilor de Publicitate (NDP), eveniment ce va avea loc în 24 octombrie, are parte de o promovare inedită.

 

Caravana ATV-urilor sau a flash-mob-urilor din Iulius Mall este doar o metodă aleasă de organizatori pentru a face cunoscută cea mai lungă noapte pentru cei fascinaţi de publicitate. Tinerii promotori ai manifestării sunt nimeni alţii decât studenţi la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Universităţii

”Babeş-Bolyai”.

 

  Aceştia îşi pun în practică abilităţile în domeniul comunicării, dar şi inventivitatea şi originalitatea. Pe parcursul weekendului evenimentul a fost făcut cunoscut tuturor celor prezenţi în incinta mall-ului clujean Iulius. Acţiunile studenţilor au captat atenţia vizitatorilor mall-ului, făcându-i să îşi dorească să afle mai multe despre NDP. Mijloacele, prin care studenţii au ales să promoveze, au fost originale şi au demonstrat capabilităţile acestora de a socializa. Promoterii au format un şir indian cu care au străbătut întreg mall-ul, interacţionând cu cei care le ieşeau în cale şi care deveniseră curioşi de ceea ce se întâmpla.

 

 La un moment dat, pe plasmele instalate in Iulius a început să ruleze spotul evenimentului. Promoterii au început să aplaude cu forţă. Normal, cei prezenţi, distraşi de aplauze, au urmărit cu interes crescând spotul NDP. Şirul indian a fost una dintre atracţiile zilei în Iulius Mall, fiind un lucru oarecum nebunesc, pe care nu-l întâlneşti în fiece zi, la mall. A doua zi, voluntarii au putut fi observaţi citind ziarele în care era anunţat evenimentul.

 

Fie că erau la fântâna arteziană, fie că formau o statuie vivantă, pe scările rulante, în acelaşi şir indian sau înşirati pe jos, nu se opreau din lectură, iar trecătorii neştiind ce se întâmplă, se apropiau şi se alăturau lecturii lor. Partenerul mondial al evenimentul este ONU, care va avea câteva spoturi ce susţin obiectivele de dezvoltare ale mileniului.

 

 Pentru a sublinia importanţa acestora, studenţii Univesităţii de Arte şi Design Cluj vor crea un proiect, iar caravana ATV-urilor Authentic Spirit va străbate toată săptămâna oraşul, promovând evenimentul. Voluntarii, îmbrăcaţi în tricouri cu mesajul “Te invit la cea mai tare noapte” vor fi, de asemenea, o prezenţă constantă pe străzile Clujului.

Comenteaza