Reclama cu versetul Ioan 3,16, refuzată pentru Super Bowl

 Reclama cu versetul Ioan 3,16, refuzată pentru Super Bowl
Refuzarea de către cunoscutul canal tv american Fox a unei reclame în timpul celebrului Super Bowl, reclamă ce încuraja citirea versetului Ioan 3,16, este o “cenzură” adusă lui Isus Hristos, în timp ce au fost acceptate reclame problematice, afirmă preşedintele Centrului American de Cercetări Media, Brent Bozell. “Orice cenzură împotriva creştinismului este analogă intoleranţei anticreştine”, a declarat el într-un interviu.

"Când refuză să arate ceva atât de simplu şi de inocent ca acest clip, este cu adevărat intoleranţa la mijloc. Nu ar cenzura niciodată un musulman sau un evreu. Dar Isus Hristos este cenzurat. Şi nu pot nega aceasta (...). Pentru Fox nu a fost nimic greşit să difuzeze reclame ce promovau deschis sexul premarital, dar găseşte ofensatoare citarea din Biblie. Este uimitor", mai afirmă Bozell. (Trebuie precizat că Fox nu a invocat termenul "ofensator", ci a explicat scurt: "Politica noastră nu acceptă reclame de la organizaţii religioase care promovează anumite credinţe sau practici; reclama propusă spre difuzare transmite în mod clar un mesaj religios şi, drept urmare, a fost respinsă".) Reclama, produsă de Fundaţia Fixed Point, îi încurajează pe telespectatori să viziteze situl LookUp316.com, care oferă o interpretare pentru versetul Ioan 3,16 ("Atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, încât L-a dat pe Fiul Său, unicul născut, ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică").
În fotbalul american profesionist, Super Bowl-ul este meciul pentru campionat al Ligii Naţionale. Meciul şi festivităţile alcătuiesc Duminica Super Bowl (Super Bowl Sunday). De-a lungul anilor, a devenit cel mai urmărit program de televiziune din Statele Unite ale Americii şi este ca o sărbătoare naţională. Drepturile de televizare ale Super Bowl-ului sunt deţinute în fiecare an de o singură televiziune importantă, iar difuzarea anuală este faimoasă datorită celei mai scumpe publicităţi din an. Ca rezultat, urmărirea publicităţii în timpul Super Bowl-ului a devenit un obicei al acestui eveniment anual.

(catholica.ro)

 

Comenteaza