Coregrafia spectacolului, semnată de maestrul Vasile Solomon (foto), şeful departamentului de balet al instituţiei, a pus accentul pe armonie, evidenţiindu-se prin coerenţa interpretărilor.
Aşteptat cu curiozitate de iubitorii de balet, "Anotimpurile" fiind una din cele mai populare compoziţii ale muzicii baroc, spectacolul a fost gustat de public, prin prisma alternării abordărilor şi a unor gesturi mai atipice introduse de coregraf - în special în "Primăvara". În fiecare dintre cele patru părţi - "Primăvara", "Vara", "Toamna" şi "Iarna" interpretările de grup au alternat cu cele având doar doi sau trei protagonişti.
Între soliştii balerini ce au putut fi văzuţi se numără Andreea Jura, Mayura Misawa, Anamaria Boancă, Dan Haja şi Augustin Gribincea. Deşi, teoretic cel puţin, spectacolul a beneficiat şi de regie artistică, semnată tot de Vasile Solomon, elementele regizorale au fost uneori greu de întrevăzut. Decorul scenic (scenografia a fost asigurată de Valentin Ciodoiu) a fost reprezentat de perdele uriaşe, iar în rest, doar de imagini proiectate pe ecran, schimbate de la un pasaj la altul.
Mai elaborată a fost "Iarna", care se confruntă cu încercarea celorlalte anotimpuri, întruchipate de protagoniştii lor, de a reveni la rampă, dar în final se impune şi le acoperă cu albul ei, simbolizat de un văl şi de fulgi. În sală au fost prezente peste 900 de persoane, între care foarte mulţi copii, care au "năvălit" la final spre scenă pentru a le dărui flori balerinilor. De amintit că "Anotimpurile" a fost prefaţat de câteva decupaje de balet pe muzică de Carl Maria von Weber, Cesare Pugni, Frederic Chopin, Aram Haciaturian şi Dumitru Fărcaş.