Au închis ochii în faţa nevăzătorilor
- Scris de Ziua de Cluj
- 16 Iul 2010, 00:38
- Cultură
- Ascultă știrea

Campania s-a încheiat cu un bal de caritate, care a avut loc joi la Opera Plaza. “în urma campaniei am reuşit să strângem aproximativ 19.000 de euro, din care cheltuielile de organizare şi promovare a campaniei se ridică la aproximativ 10.000 de euro”, a precizat directorul PR Vision, Cristina Szasz.
La eveniment au fost invitaţi mai mulţi oameni de afaceri din Cluj, în speranţa că aceştia îi vor sprijini pe tinerii cu deficienţe. “Ne exprimăm pe această cale dezamăgirea faţă de mediul de afaceri din Cluj, care s-a dovedit a fi prea puţin interesat de a participa la astfel de evenimente, demonstrând totodată insensibilitatea faţă de problemele cu care se confruntă cei mai puţin norocoşi.
Cu toate eforturile organizatorilor de a crea un cadru propice desfăşurării unui astfel de eveniment, la un înalt nivel de calitate şi profesionalism, mulţi dintre cei care şi-au anunţat prezenţa la eveniment fie s-au lăsat aşteptaţi, fie nu au mai apărut deloc”, a explicat directorul PR Vision.
Printre cei care au răspuns pozitiv la această campanie s-au numărat Banca Transilvania, Coratim Construct, Electrica Transilvania Nord, Ben&Ben, American Village sau ElectricGroup. De asemenea, Consiliul Judeţean şi Primăria Cluj au alocat fonduri acestei campanii.