Cabaret din "Orfeu în infern" şi balet pe valsul „Dunărea albastră”, aseară la Operă
- Scris de Ovidiu Cornea
- 14 Feb 2011, 12:52
- Cultură
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Cunoscutul cântec „Ana Lugojana” şi baletul interpretat pe celebrul vals „Dunărea albastră” s-au numărat printre cele mai reuşite momente ale galei de operetă prezentate ieri seară de Opera Naţională Română din Cluj-Napoca.
Gala a cuprins în special arii de operetă din repertoriul românesc, dar şi din cel internaţional.
Momente deosebite au fost cele care i-au avut ca protagonişti pe Carmen Gurban, în rolul unei țigănci, Simonfi Şandor, care a interpretat muzical, în engleză, rolul unui cerşetor care îşi dorea să devină bogat, respectiv Fulop Marton, care a cântat atât singur cât şi într-un duet.
Momentele solistice au fost alternate cu unele corale, membrii corului, îmbrăcați în haine de gală, fiind aşezaţi la mese respectiv în lojele de întruchipate de decorul compartimentat în acest sens.
În câteva rânduri pe scenă au intrat şi balerini, fiind deosebit de spectaculoasă interpretarea scenică a valsului „Dunărea albastră”.
Spectacolul s-a încheiat cu scena de cabaret din "Orfeu în infern". Alături de balerine, pe scenă a urcat şi şeful compartimentului de balet al Operei clujene, Roland Podar, care a impresionat cu elementele tehnice executate.
Între momentele mai puţin reuşite s-au numărat cel al redării muzicale a unui pasaj din spectacolul de I.L. Caragiale, „D’ale carnavalului”.
Momente deosebite au fost cele care i-au avut ca protagonişti pe Carmen Gurban, în rolul unei țigănci, Simonfi Şandor, care a interpretat muzical, în engleză, rolul unui cerşetor care îşi dorea să devină bogat, respectiv Fulop Marton, care a cântat atât singur cât şi într-un duet.
Momentele solistice au fost alternate cu unele corale, membrii corului, îmbrăcați în haine de gală, fiind aşezaţi la mese respectiv în lojele de întruchipate de decorul compartimentat în acest sens.
În câteva rânduri pe scenă au intrat şi balerini, fiind deosebit de spectaculoasă interpretarea scenică a valsului „Dunărea albastră”.
Spectacolul s-a încheiat cu scena de cabaret din "Orfeu în infern". Alături de balerine, pe scenă a urcat şi şeful compartimentului de balet al Operei clujene, Roland Podar, care a impresionat cu elementele tehnice executate.
Între momentele mai puţin reuşite s-au numărat cel al redării muzicale a unui pasaj din spectacolul de I.L. Caragiale, „D’ale carnavalului”.
DISTRIBUIE
Comenteaza