Clujeni la Student Ad Competition

Clujeni la Student Ad Competition
Studentii au învãtat cum sã fie abordat un brief pentru branduri de pe piata româneascã, cum se pregãteste o filmare (casting, locatie, echipamente, recuzitã), cum sã filmezi alãturi de profesionisti, ce înseamnã pelicula Kodak, procesarea si telecinema-ul într-un laborator cotat la cele mai înalte standarde de calitate (acreditare Imagecare 2007) – KODAK Cinelabs România, cum este sã editezi la un studio renumit (Chainsaw Europe).

Prima editie a programului Student Ad Competition a fost sustinutã de Kodak Cinelabs România împreunã cu Asociatia pentru Promovarea Filmului Românesc.

Acest proiect si-a propus sã descopere noi talente în cinematografie, directori de imagine, regizori – pentru industria de publicitate.

 Pe parcursul derulãrii activitãtii specifice fiecãrei etape, echipele de studenti au putut conta pe sprijinul Kodak, Multimedia Est, Atlantis Film, Chainsaw Europe, Vario Magic, Cinemagia si IQAds.

 Marele premiu a fost câstigat de Re:Publik (Cum sã mixezi) si va fi prezentat de Kodak în cadrul festivalului de publicitate Golden Drum, 2007.

Comenteaza