Muzeul Guggenheim şi YouTube: rampă comună de lansare pentru artiştii online

Muzeul Guggenheim şi YouTube: rampă comună de lansare pentru artiştii online
YouTube şi Guggenheim au creat YouTube Play, unde s-au înscris deja peste 23.000 de artişti.
 Percepţia new media ca o altă formă de artă, precum şi influenţa pe care aceasta o exercită tot mai pregnant au dus la încheierea unui parteneriat între Muzeul Guggenheim şi YouTube, anunţă Reuters.

Cele două organizaţii au creat “YouTube Play”, care are scopul de a descoperi şi promova artiştii care activează în mediul online.

“YouTube Play” a făcut publică, luni, lista primilor 125 de artişti şi a videoclipurilor realizate de ei, atât pe YouTube Play, cât şi la chioşcurile muzeelor Guggenheim din New York, Berlin, Veneţia şi Bilbao. Cei 125 de artişti au fost selectaţi din nu mai puţin de 23.000 de înscrişi pe YouTube din 91 de ţări.

 Din rândul semifinaliştilor fac parte trupa rock OK Go, dubla campioană americană de şah Jennifer Shahade şi Joe Penna, cel de-al optulea utilizator înscris pe YouTube, cunoscut şi cu pseudonimul MysteryGuitarMan. 

Numele celor care au intrat în finală vor fi anunţate pe 21 octombrie, iar operele lor vor fi prezentate la Muzeul Guggenheim din New York.


Comenteaza