Acţiunea se desfăşoară mai mult în maşină, pe drumurile României. Cei trei protagonişti ai filmului reprezintă viziuni diferite ale societăţii de astăzi: tânărul, ahtiat după jocurile de noroc, bărbatul nesatisfăcut profesional şi întreţinut de femeie şi bătrânul, care nu mai apare ca fiind un înţelept ajuns la senectute, ci mai degrabă un oportunist influenţat de tehnologia modernă. Replicile previzibile totuşi şi, poate, considerate a fi banale au fost gustate de către public.
Scenele, care reprezentau autentic imaginea României, încărcate de umor, au constituit deliciul: poliţistul care înjură, femeia care-şi bate bărbatul, atipic pentru ardeleni, bătrânul ataşat de “paporniţe” şi dughenele tipic româneşti de pe marginea drumului. Secvenţial apar şi castelele ţiganilor, de nelipsit, se pare, din peisajul României.
La trecerea graniţei, apar şi afganii, care vor să fugă ilegal în Ungaria, învăluiţi în cearşafuri albe. Şi iată, din nou, femeia cu picioare lungi, cele trei ipostaze ale bărbatului şi suspensia aceasta bizară între cele două lumi. Atât de diferite şi totuşi atât de asemănătoare.