Colecţiile “Diario di un Carnavale”, “Violette”, “Urban Office”, “Dress Up”, “Guara” şi “Face to Face” s-au bucurat de un mare succes în rândul iubitorilor modei, care au vrut sã cumpere multe dintre hainele prezentate. “Mi s-a propus sã vând majoritatea ţinutelor, însã nu am acceptat.
Vreau sã le pãstrez pentru o paradã de modã”, a declarat Lavinia Nedelea, unul dintre tinerii designeri. Ea a avut în colecţie opt ţinute a cãror realizare a pornit de la ideea transformãrii unui personaj simplu într-unul atrãgãtor, special.
Preţurile hainelor pe care le-a creat sunt între 150 şi 200 de lei, în funcţie de materialul utilizat, ne-a relatat designerul. “Urmãtoarea mea colecţie va fi una dedicatã bãrbaţilor, iar motivele de inspiraţie vor fi formele asimetrice”, a mai explicat Nedelea.
Rochiile, uitate de femei
O altã colecţie care a atras interesul publicului a fost cea a lui Istvan Cîmpean, denumitã “Urban Office”, pentru bãrbaţi. Acesta propune o vestimentaţie care satisface cerinţele celor care lucreazã toatã ziua, iar ca accesorii gulere, manşete şi fulare. Diana Antohi spune despre colecţia sa, “Dress Up”, cã este dedicatã rochiilor.
“Am pus un accent deosebit pe acestea, pentru cã femeile nu le mai poartã. Am vrut sã atrag atenţia cã rochia este o piesã foarte femininã”, a explicat Antohi. Ea a spus cã hainele pe care le-a creat sunt accesibile tututor celor interesaţi de modã. “Rochiile create de mine costã 80 de lei, dar uneori pot fi mai scumpe, în funcţie de materialul pe care îl folosesc”, a mai spus designerul.
Studenţii la UAD au mai avut prezentãri de modã la Expo Transilvania, în cadrul unor târguri de profil, dar încã nu au avut ocazia sã colaboreze cu vedete sau personalitãţi.