Untold promovează România / Platformă online pentru obiective turistice

Untold promovează România / Platformă online pentru obiective turistice

De la munte până în Delta Dunării, campania „Romania All Inclusive” își propune și în acest an să transforme România în cel mai mare resort turistic din lume.

În parteneriat cu Ministerul Turismului, brățările de festival Untold și Neversea vor oferi, în perioada 7 iulie - 10 septembrie 2019, reduceri sau alte facilități la peste 70 de obiective turistice importante din întreaga țară.

Pentru a putea promova turiștilor cât mai multe atracții ale României, și în acest an este disponibilă o platforma online atât pe untold.com/rai, cât și pe neversea.com/rai, unde pot fi încărcate în mod gratuit obiective turistice (castele, muzee, conace, complexe turistice de tip hotel-restaurant), singura obligație a operatorilor fiind de a oferi un beneficiu posesorilor de brățară Untold și Neversea 2019.

Toate obiectivele turistice care se vor înscrie în platformă vor fi promovate atât pe site-ul untold.com și neversea.com. Pe lângă beneficii și oportunitatea de a vizita aceste obiective turistice, organizatorii lansează și o provocare turiștilor. Toți cei care vor vizita aceste locuri cu brățara de festival, să posteze în social media, poze din locațiile pe care le-au vizitat și să folosească haștag-ul #rai2019. Cinci dintre aceștia pot câștiga prin tragere la sorți, kit-uri de festival.

Mii de turiști străini au vizitat, în ultimii trei ani, obiectivele turistice înscrise în campanie: Castelul Bran, Muzeul Național Peleș, Salina Turda,  Sinagoga Neologă Zion din Oradea, Cetatea Oradea, Complexul Baroc Oradea, Muzeul Național al Unirii Alba Iulia, Complexul Național Muzeal ASTRA Sibiu, Bastionul Țesătorilor Braşov etc.

Comenteaza